Inlägg från: Lines underbarn |Visa alla inlägg
  • Lines underbarn

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Jag har aldrig använt ögonskugga som eyeliner förut men ska testa. Pensel till det får jag i veckan. Jag har förstått att man kan blanda mineralen med vatten men finns det något annat? Jag vet att jag sett någon produkt som man sprayar i tex ett lock och blandar i mineralen, någon som vet vad det är?

• Lines underbarn
    Fridapida skrev 2009-04-07 23:00:02 följande:
    Lines underbarn skrev 2009-04-07 22:47:47 följande:
    Man kan använda en sealer, finns på bl.a. madminerals.se, eller ögondropparna Visine fungerar också. Make up store har en produkt som heter Mixing liquid som man blandar produkten med för att få en eyeliner.
    Tack så mycket! Precis det svar jag behövde! Ska genast kolla in madminerals. Mus finns ju inte här där jag bor men visine borde ju gå att få tag i.
  • Lines underbarn
    Fridapida skrev 2009-04-07 23:34:44 följande:
    Lines underbarn skrev 2009-04-07 23:24:00 följande:
    Visine finns väl på apoteket.
    Ja ett apotek finns här ju i alla fall! Ska åka till Helsingborg om ett par veckor...tror MUS finns där annars. Kanske lite dyrare än visine...
  • Lines underbarn

Måste ställa en fråga... Finns det någon webshop som säljer Urban Decay? Finns det märket att köpa i en vanlig affär också?

• Lines underbarn
    Bebislängtan82 skrev 2009-04-12 11:31:13 följande:
    www.blush.se säljer det märket vet jag i allafall
    Åh vad bra! Ska kolla!
  • Lines underbarn

Lines underbarn skrev 2009-04-12 11:35:09 följande:

Åh vad bra! Ska kolla!
    De hade slut på primer potion, någon annan webshop?
  • Lines underbarn

Hej ni! Jag vill så gärna köpa make up stores produkter! Är det verkligen så att de inte skickar? Vet ni någon mailadress till någon MUS butik? jag bor långt ifrån närmsta butik

• Lines underbarn

Ja, just det! Jag kan ju ringa, tänkte inte på det

Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter