Inlägg från: busbajsen |Visa alla inlägg
  • busbajsen

Smink, smink, smink... vi fortsätter

trolltyg skrev 2009-05-12 13:31:16 följande:
    De brukar finnas på lindex också nu när jag tänker efter. Jag har väldigt korta fransar själv så jag brukar inte ha den längsta modellen. Skulle känna mig väldigt olik mig själv då. Kanske därför de ser naturliga ut, vet inte. Men Ardell är bra faktiskt, de är gjorda av naturligt hår.
    Hej hej hoppas det går bra att jag hakar på er tråd. Hur mycket kostar Ardells frassar?

Angående färgning av fransar och bryn så har jag gjort det några år nu och tycker att resultatet ser väldigt naturligt ut. Märket jag använder är BesutyLash och färgen är brun.
  • busbajsen

Normalt sett är mina ögonbryn och fransar JÄTTE ljusa. Brynen syns nästan inte alls. Så här ser de ut när jag färgar dem:

Resultat ögonbryns färgning

Tycker att resultatet blir väldigt naturligt. Eller?

• busbajsen
    trolltyg skrev 2009-05-13 15:31:19 följande:
    Vad kul med nya Välkommen Ardell kostar runt 65 kr tror jag på kicks och åhléns.
    Tack för välkomnandet. {#lang_emotions_smile}

Ska åka in till stan senare under veckan och köpa mig ett par tror jag. Ska på tjejmiddag om någar veckor och då vill man ju se bra ut.
  • busbajsen
    Lúthien Inglorion skrev 2009-05-14 09:33:18 följande:
    Jag har aldrig gillat att lägga eyeliner. Nu har jag en liner i puderform som jag lägger med en liten snedskuren pensel och tro det eller ej men det är faktiskt lättare. Går fortare också.
    Har du ett speciellt puder som är till för eyeliner eller tar du vanlig ögonskugga?
  • busbajsen
    Lúthien Inglorion skrev 2009-05-14 09:45:15 följande:
    Det är från everyday minerals och är en brynskugga som även kan användas till eyeliner.
    Ok. Viste inte att det fanns ett speciellt puder till det. Använder själv en svart ögonskugga från MK.
  • busbajsen
    Fridapida skrev 2009-05-25 20:31:03 följande:
    Oj... så här tyst har det inte varit på länge. Kan det vara så att flickorna är ute och njuter av solen? Tänk på att smörja in er! Solen är stark nu.
    Jag bakar. Kika in i mitt galleri får ni se. Har gjort en ros i SP.
  • busbajsen
    Fridapida skrev 2009-05-25 22:34:14 följande:
    Oj vad duktig du är. :) Vad är SP?
    Tack så mycket. SP är Socker Pasta. Första gången jag använder det. Har bara gjort egen MMF, Mars Mallows Fondant,  förrut.
  • busbajsen
    Fluffguf skrev 2009-05-25 22:42:17 följande:
    Wow, den ser ju precis ut som en riktig ros
    Tack så jätte mycket. Blev inte helt nöjd men jag kanske ska vara det ändå då. {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter