• Noiis

Smink, smink, smink... vi fortsätter

åh kanske nån här som kan hjälpa mig att hitta en bra mascara! jag blir galen alla bara klumpar ihop sig på mig. Dior hade en förut som inte längre säljs som var den enda som fungerade men.. nu e jag less på att köpa saker som inte fungerar. jag har långa och täta fransar. de jag behöver är en som separerar och absolut INTE klumpar. (alla dessa garanterat klumpfri som jag har köpt är tyvärr bara skräp) nån?

• Noiis
    Fridapida skrev 2009-06-05 00:25:03 följande:
    Noas mamma skrev 2009-06-04 23:58:35 följande: Jag tycker att Masterpiece, orginalen, är helt suverän. Men jag tycker att den fäller lite. Men annars är den kanon. Jag skulle även tänka att Diorshow skulle passa dig. Den ger iof volym men är lättflytande.
    masterpiece tror jag inte att jag har testat,, humm ska kolla i skåpet. åh nej diorshow är värdelös på mig tyvärr! den enda som har fungerat sisådär är diors ... ja va tusan heter den blå¨med guldknopp. men den fungerar inte tillräkligt bra för även den klumpar
  • Noiis
    Fridapida skrev 2009-06-05 00:39:39 följande:
    Noas mamma skrev 2009-06-05 00:28:03 följande: Du kanske ska prova en tubmascara? Jag provade den från Blinc som jag ogillade men jag har glesa fransar och vill inte ha för mkt separerade. Om du kollar in i min blogg ser du att jag provat två tubmascaror. Du kanske skulle gilla det.
    tack för tipset! jag ska kika på de
  • Noiis
    Fridapida skrev 2009-06-05 00:39:39 följande:
    Noas mamma skrev 2009-06-05 00:28:03 följande: Du kanske ska prova en tubmascara? Jag provade den från Blinc som jag ogillade men jag har glesa fransar och vill inte ha för mkt separerade. Om du kollar in i min blogg ser du att jag provat två tubmascaror. Du kanske skulle gilla det.
    hittar inte, men finns de med på din logg som du har i din press? är för trött för att läsa igenom allt utan bläddrade mest
  • Noiis

fridapida, jag fick tillslut tag på en mascara som faktiskt fungerar på mig. stötte på en kanon duktig tjej inne på kicks. personalen va less på mig och mitt "redan testat den funkar inte" när hon kom från lunchen. kollade på mina fransar suckade och sa tjocka täta långa och många fransar. perfekta fransar som alla vill ha men ingen vill ha om man har dom för fy fasiken vilket jobb! hon plockade fram maxfactor false lash effect och sa att de va nog den enda hon kunde tänka sig skulle fungera men bara om jag drog av de mesta av mascaran på borsten innnan jag använde den. och helt otroligt men ÄNTLIGEN en mascara som inte ger mig spindelben! tack för all hjälp du gav mig!
    Men jag ska nog pröva en av dom där som du länkade till i din blogg. var den väldigt jobbig att använda? 

Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter