• Mie74

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Jag har använt mineralpuder ett bra tag och trivs med det, men så idag fick jag för mej att jag skulle använda upp mina vanliga flytande fondtion innan de blir för gamla men det kändes så konstigt på ansiktet fler som har kännt liknande?
    Mie

• Mie74
    maddie3 skrev 2009-06-04 18:22:43 följande:
    Idag fick jag mina prover från jane iredale, snacka om snabb leverans :) jippiska testa dem imorgon
    Jag blev nyfiken har du provat och vad tyckte du om dem?
    Hur provade du farm rätt nyans?
  • Mie74
    maddie3 skrev 2009-06-08 12:44:40 följande:
    Jag har provat dem, färgerna medium light och medium. Gillade medium den andra var lite ljus men jag tog lite puder i lite mörkare färg och svepte över, blev faktiskt bra. Är ljus i hyn så till vintern räcker nog medium light och till sommaren medium. Är du mörk i hyn ta nån av de mörkare färgerna och testa dig fram. Jag gjorde en chansning och tog light, medium light och medium. Light blev alldeles för ljus.Jag gillade konsistensen faktiskt, så jag ska nog köpa en fullsize och ha i sommar :) Jättebra att kunna köpa prover :) sånt gillar jag. Så testa du oxå...
    Provade du på halsen eller vart provade så att du såg vilken färg som passade ursäkta alla korkade frågor.
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter