Inlägg från: Anna83 m Juline och Vincent |Visa alla inlägg
  • Anna83 m Juline och Vincent

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Hmm,jag har stora problem med att hitta en bra underlagskräm....Jag vill ha en som e täckande men som ändå inte ser fejk ut....Finns det?Kan ni ge mig nått tips?Gärna en som sitter bra.Jag dansar och blir svettig.Så efter 20 min så känns det som om allt smink försvunnit....Inge skoj.....Vad ska man använda nu till sommaren?Ge mig tips på smink överhuvudtaget....Ögonskuggor(älskar dem lösa glittriga) ja allt:)

om jag vill lägga en vårig festmake up.....vilka färger ska jag använda?finns det nå bra sidor på nätet som jag kan få tips och ideér?vilken är den bästa mascaran?Vilket läppglans ska jag använda?ge mig tips:)

Vad ska jag använda för smink till sommaren?Vad ska jag använda i ansiktet?Som bas och rouge?Nått skimmer?Vilket märke?Jag har aldrig testat mineral sminket...Är det bra?

LMK:

Tack:)Men vart kan jag köpa demmärkena?Jag har aldrig riktigt hittat en foundation som är bra för min hudfärg...Så jag behöver hjälp av personalen...En tonad dagcreme låter juh bra..Men om man vill sminka upp sig för lite finare kvällar då?

LMD:

TAck så mycket för din hjälp....Jag har fler frågor om det går bra:)Vad använder du som grund då?ID vart köper jag det?ÄR det bra även om man har lite torr hy och lite finnar??

Fridapida:

TAck för att du vill hjälpa mig:)Jag ska åka till Åhlens och kolla vad jag hittar:)Jag tycker att jag har torr hy men när jag va till salongen och fick ansiktsbehandling så sa hon att jag har fet hy.Så jag vet inte.Isf har jag använt helt fel rengöringsprodukter:/Vad ska jag använda för att dölja blå,mörka ringar under ögonen då?Och vad ger mig en fin hy nu till sommaren?Jag älskar glitter och shimmer:)Har du nån bra hemsida där jag kan kolla på produkterna och kanske beställa?

Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter