Smink, smink, smink... vi fortsätter

Ja, nu såg jag bilderna. Väldigt snyggt. Du hade verkligen fått det snyggt under ögat, jag tycker att det aldirg blir bra på mig. Jag ser lätt "ledsen hund" ut när jag har markerat nedre fransraden.
  Ja, nu såg jag bilderna. Väldigt snyggt. Du hade verkligen fått det snyggt under ögat, jag tycker att det aldirg blir bra på mig. Jag ser lätt "ledsen hund" ut när jag har markerat nedre fransraden.

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-05 22:07:52 följande:

Noas mamma skrev 2009-06-07 01:31:50 följande:

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-07 14:43:02 följande:

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-07 14:44:57 följande:

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-08 21:08:59 följande:
 Du skulle nog passa i en tunn eyeliner som förstärkte din ögonform.
  Du skulle nog passa i en tunn eyeliner som förstärkte din ögonform.

Cotton Candy skrev 2009-06-09 18:08:57 följande:
 Eller jo, om man vill det så ska man ha längre naglar men eftersom du ställde frågan tänker jag att det var det du inte ville...
  Eller jo, om man vill det så ska man ha längre naglar men eftersom du ställde frågan tänker jag att det var det du inte ville...   

Jag har shoppat lite från GloMinerals.   Så nu efter 2,5 år har jag bytt foundation. Lite ovant...
  Så nu efter 2,5 år har jag bytt foundation. Lite ovant... 
Jag hade träffat David, som ni kan läsa om på deras hemsida, för ett par veckor sedan genom en gemensam vän och han pratade om att han jobbade med GloMinerals. Jag blev så klart nyfiken.   Nytt är kul! Jag har velat prova men har inte kommit i kontakt med någon återförsäljare för att testa nyans och känna på produkten. Det jag gillar med GloMinerals är att de har en foundation som är pressad. David rekommenderade att jag skulle använda min flattop för att applicera foundation med.
  Nytt är kul! Jag har velat prova men har inte kommit i kontakt med någon återförsäljare för att testa nyans och känna på produkten. Det jag gillar med GloMinerals är att de har en foundation som är pressad. David rekommenderade att jag skulle använda min flattop för att applicera foundation med. 
Jag köpte en glo Pressed base i nyansen honey - light. Den är helt matt och jag var lite tveksam till vad jag skulle tycka om det men jag blev förtjust! Min kille som aldrig ser ngt annars sa i förbigående att jag var fint sminkad när jag hade den. haha! Jag fastnae även för en ljus ögonskugga som skimmrar jättefint, sand pebble. Den är lite rosa mot rost och blir även fin som highlighter på kinder och under brynet. 
www.creativemakeup.se/
Man kan köpa Glominerals på satine.se men de har inte så stort utbud.

Men nu så känns det kul att få testa något nytt.
  Men nu så känns det kul att få testa något nytt.

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-10 15:18:28 följande:

Jag tror få människor är så intresserade av mig så att de studerar mig så noga som jag tror. Haha! Dåliga dagar känns det som att fåglar vill bygga bo i mina porer...
  Jag tror få människor är så intresserade av mig så att de studerar mig så noga som jag tror. Haha! Dåliga dagar känns det som att fåglar vill bygga bo i mina porer...   Man kanske ska få lite distans...
  Man kanske ska få lite distans...

maddie3
Väldigt snygg makeup! Den blev verkligen intensiv, färgerna blir liksom självlysande.   Nice!
  Nice!