Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Helennnna skrev 2009-04-19 19:09:45 följande:
    Jag har hört från en del att Urban Decays Primer Potion ska vara bra. Har någon här inne testat den? Tycker ni den är bra eller finns det något som är bättre?
    Den är super! Jag har inte testat någon annan primer, men jag känner inte att jag har behövt det Det trista är bara att förpackningen är så kass, det är omöjligt att få ut allt utan att skära sönder den.
  • Fluffguf

Det kan ju vara äkta MAC och att de gick så billigt för att andra trodde att det är fejk
    Oavsett så var det ju ett bra pris om de är bra, så det spelar kanske inte så stor roll om det är äkta.

• Fluffguf

MrsK: har du testat mineralfoundation? Jag har också fet hy, och jag tycker att det sitter hur bra som helst!

• Fluffguf
    MrsK skrev 2009-05-09 15:45:42 följande:
    Frågade om de på Kicks, men hon sa att de var inge bra och de täckte dålig osv... Där av har jag inte tänkt så mycket mer på de.
    Det beror väl lite på vilket märke, jag har everyday minerals, och det är absolut det bästa jag har provat.
  • Fluffguf
    MrsK skrev 2009-05-09 16:06:15 följande:
    Säljs de i butik el är de bara över internet?
    Everyday minerals säljs bara över internet, men det finns ju fler märken. Jag vet inte vilka som är bra dock, kanske någon annan har testat?
  • Fluffguf
    längtan09 skrev 2009-05-09 16:11:51 följande:
    ID mineralsmink ska väl också vara bra har jag hört? Aldrig testat själv men hört andra säga positiva saker om det.
    Ja, jag har också hört mycket bra om det, men det är ju ganska dyrt om man köper i butik.
  • Fluffguf

Jag tvättar alltid på samma sätt oavsett om jag har vattenfast mascara eller inte. Först tvättar jag bort ögonmaken med makeupremover, sedan tvättar jag bort resten med cliniques tresteg. Men det är väl en smaksak hur man gör, och beror väl lite på vad man har för produkter också.

• Fluffguf
    FlikkanZombie skrev 2009-05-09 19:48:23 följande:
    Jag har alltid tvättat ansiktet med vanlig tvål o vatten jag måste ha tålig hy för jag har knappt haft en enda finne i ansiktet och min hy är babylen, jag kallas dollface..haha
    Det är verkligen inte rättvist det där hur ens hy är! Jag har iofs märkt en stor förbättring sedan jag började med cliniques tresteg, men jag har fortfarande en del problem med finnar och pormaskar. Du ska vara riktigt tacksam att din hy är så tålig
  • Fluffguf
    FlikkanZombie skrev 2009-05-09 20:45:39 följande:
    Tja, det har funkat i 27 år hitills iaf! Jag är otroligt tacksam, absolut! Men ibland (det här kommer låta helt sjukt) så önskar jag att jag fick nån finne för jag tycker att det är så kul att klämma, just nu får min stackars man stå ut men jag förstår att det kan vara jobbigt med hy som krånglar, jag vet inte hur det är men jag kan tänka mig.
    Jag förstår vad du menar, jag önskar ibland att jag hade stora pormaskar som gick att klämma i stället för massor av små som inte vill komma ut
  • Fluffguf
    pimpim3 skrev 2009-05-19 13:34:04 följande:
    Jag fick precis en avi och ska hämta mitt paket på posten sen. Ska bli väldigt spännande!! Även att se hur mkt jag får punga ut med
    Om du ska betala tull står det på avin hur mycket du ska betala.
  • Fluffguf
    busbajsen skrev 2009-05-25 22:30:55 följande:
    Jag bakar. Kika in i mitt galleri får ni se. Har gjort en ros i SP.
    Wow, den ser ju precis ut som en riktig ros
  • Fluffguf
    LMK skrev 2009-05-28 13:08:14 följande:
    Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-05-28 10:10:40 följande: Dermalogica köper du absolut billigast på www.jerseybeautycompany.co.uk/ Kanon sida med bra priser, säker handling & snabb leverens + att man alltid får en massa prover! Dagkrämen heter Sheer tint & finns i olika nyanser. www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/she... Jag använder Medium då jag är solbränd & mer åt det gula hållet. M in kompis som är väldigt ljus i hyn använder Light. Jag mailade dem om hjälp innan jag beställde & fick prover på de olika nyanserna skickade. Hur bra som helst! För kvällarna använder jag mineralfoundation (ID) med en bra grund under så det håller sig snyggt & jämnt.
    Jag fick ett prov på sheer tint, den verkar bra till sommaren så jag funderar på att köpa den. Jag såg lite galen ut bara eftersom jag fick medium och den var alldeles för mörk, men med light skulle det nog bli bra
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter