Smink, smink, smink... vi fortsätter
hej brudar (antar att vi bara är brudar som hänger här   )
  )
Funderar på det här med ögonskuggor, jag älskar verkligen ögonskuggor men idag när jag skulle kolla på nyanser (sambon erbjöd sig att betala, svårt att tacka nej   ) låste det sig verkligen. Jag var dum nog att skaffa rosa/röda/lila glasögon vilket gör att man inte han välja alla nyanser, håller mig mest till rosa och lila. Finns det några fina nyaser på M U S som passar gröna ögon? Har Butterfly nu, annars har jag inga, det är så jobbigt att välja utan att se ögonskuggan "på".
  ) låste det sig verkligen. Jag var dum nog att skaffa rosa/röda/lila glasögon vilket gör att man inte han välja alla nyanser, håller mig mest till rosa och lila. Finns det några fina nyaser på M U S som passar gröna ögon? Har Butterfly nu, annars har jag inga, det är så jobbigt att välja utan att se ögonskuggan "på". 
Någon som har bra erfarenheter av deras foundations, behöver en ny och dem verkar vara den enda affären som har någon som matchar min hudton, är väldigt gul, inte alls så röd som nyanserna från Lóreal och andra märken.

Har M U S också en sån eller finns det något bra billighetsmärke? Har inget FACE här i karlstad :-P
  Har M U S också en sån eller finns det något bra billighetsmärke? Har inget FACE här i karlstad :-P