FlikkanZombie skrev 2009-05-07 17:30:27 följande:
Ullis, ja det är väl det som är nackdelen när man ska beställa från utlandet :/ men jag är bra sugen..Jag va väldigt nyfiken på shimmer, men det lutar nog lite mer åt originalpaletten, vill inte heller ha för mycket shimmer. *skratt* ja min sminkväska är redan så full så jag får inte plats med nånting mer, snart skaffar min man en resväska åt mig som jag kan ha mitt smink i Köpte du från samma ställe då? surt när man lägger pengar på nått som man verkligen vill ha och så är det bara skit :/
nej detta var nog på kicks eller åhlens jag köpte den, dessa klasiska silver "väskor" som kommer ut till jul. Då finns både ögonskuggor, rouge, nackelack och läppstift med.
Kostade runt 500 spän och då trodde man det var kvalite, blev ingen färg av ögonskuggorna dessutom blev man irriterad av innehållet.
Nästa gång jag åker till england ska jag handla på bbots, dem har jätte mycket smink plus att jag har kort där så handlar jag för 20 pund får jag 10 tillbaka, osv. hade en hel resväska med smink med mig hem sist 

De är till och med billiga på dyra märken som dioer, chanelle