Smink, smink, smink... vi fortsätter
LMK:
Då ska jag välja en medium alltså.Jag blir ganska brun på sommaren men har lite svårt att behålla färgen i ansiktet....Vad kostar den?
LMK:
Då ska jag välja en medium alltså.Jag blir ganska brun på sommaren men har lite svårt att behålla färgen i ansiktet....Vad kostar den?
Det va lite skillnad...Vad ligger det p med frakt?
Jaha,vad bra:)
Fridapida:
Vart har du köpt din maskara?
Fridapida:
Det va dem hårda piggarna jag fastnade för:)Jag vill oxå testa den...kan jag köpa den på nätet oxå?
Fridapida:
Tack för sidan:)Jag måste köpa den maskaran sen:)
Vad är en Primer?Vad är en colour correcting foundation?Complexion perfector ?
Fridapida:
Då kanske jag ska testa en primer under min foundation....Då kanske den sitter lite bättre när jag är ute och dansar och så.Jag blir varm då så det brukar försvinna ganska fort:(JAg skulle behöva en vattenfast foundation:)Hehe....
fridapida:
Det låter jättebra juh:)Då ska jag testa det när jag får mina foundations från Everyday minerals:)Vilket märka på primern ska jag välja då?
Fridapida:
Jag vill ha en bra resultat men det får inte kosta jättemycket:)300 kr är lite i överkant.....
misscruz:
Jaha,det finns en vattenfast foundation..Hihi,jag trodde inte det exicterade...:)Vad kostar den?Finns det bara en i Diors märke som är vattenfast?
Fridapida:
Jag ska nog testa FACE primer iaf då:)Kan jag ha den under ett annat märkes foundation?
Jag blev sugen på att sminka mig nu när jag läst om allt smink:)Jag fick ett prov på foundation på Kicks...Loreal Infaillible foundation nr 120....Tyckte den va lite för ljus men jag hade på ett kulrouge eller vad det är som jag hade på så jag fick lite mer färg i ansiktet....Och ögonskuggan är Isadora med 4 olika färger...37 Crystal Mauve....Jag använde alla färgerna...Maskaran är Define-A-Lash Volume...Så nu ska jag åka iväg till jobbet....Ha det så bra idag...:)
Jag har lagt ut bilder på dagens make up...Ligger i mitt bildgalleri....Kolla gärna och kom med kommentarer:)
Fridapida:
Det ska jag ha nästa gång:)Tack för tipset.Men jag fick som små prickar i ansiktet av foundationen:(Jag ska be om att få ett prov på Dior oxå...Vilken ögonskugga skulle passa mina ögon bäst till fest??:)
Fridapida:
Jag har melerade ögon...Blå,grön och lite brunt:)
Jag va iväg till Kicks idag och fick ett prov på Diorskin Forever 020Jag hoppas att den sitter bra.jag ska på fest imorn så jag ska testa den då:)