Smink, smink, smink... vi fortsätter
***GUCCI VÄSKA UTROP 1 KRONA***Nu blev det väldigt konstigt när jag skulle försöka länka, men hoppas att det fungerar iaf...

Sen är det en massa fler saker som är på g....

Måste bara tillägga ang detta med plånbok o handväska. Jag har 2 olika uppsättningar. En som går i de sommriga färgerna och en som går i brun/beige...
Jag fick hem en kräm igår som jag köpt på Tradera.
En Mary Kay kräm, "Intense Moisturizing Cream". 
Testade den i gårkväll, men den var hur fet som helst... 
Visserligen bra, då min hud är supertorr och flagar lätt när jag tar på foundation 
och/eller puder. Idag känns mitt ansikte lika lent som en baby-rumpa
!
Men funderar nu på om det verkligen fungerar att ta på smink över denna? 
Blir det inte lite väl kladdigt? 
Måste jag införskaffa någon annan som inte är lika fet?

Jag har alltid sminkat mig, men inte så mycket. Det har liksom räckt med puder, mascara, eyeliner och läpplans o rouge. Aldrig så mycket ögonskugga.
Men sedan jag satt modell, har jag börjat leka med ögonfärger och tycker att det är jättekul! Men min man tycker inte det alla gånger...
Han tycker att jag "översminkar" mig.
Jag testar olika färger och kombinationer varje dag, som egentligen inte kanske passar så bra för en dag makeup utan snarare till kvällen.
Visserligen är det ingen som har tittat konstigt, än...
 utan jag får snarare komplimanger för min sminkning. Och det är ju alltid kul!
Men tycker ni att det är för mycket?
Sminkar mig som på "min bild" nästan varje dag, fast, som sagt, olika färger... Finns även bilder i min pres.
                    Jag behöver snabba tips och råd!!!
Ska på konsert i kväll (Tina Turner!)!
Vet inte vad jag ska göra för make up?
Det här är en "dream come true" sen jag låg i mammas mage, så detta måste bli perfekt!!!
Ska jag satsa på lila och rosa som jag brukar eller ska testa en sotat varian (som jag aldrig har gjort förut!)?
Hjälp mig!!!
Nu kommer en väldigt OT fråga...om det är ok?!
Har bestämt mig för den lila/rosa sminkningen. Men vad sjutton har man på sig på en konsert? Har aldrig varit på en innan och detta är väldigt speciellt för mig! Vill ju att allt ska vara perfekt... Ska man ha på sig "vanliga" tråkiga kläder, som jeans eller ska man "raffa" till sig lite grand?