Inlägg från: Labolina 4 |Visa alla inlägg
  • Labolina 4

    "Träff-tråd" Göteborgsbebisar Maj-09 Nr:3

    Skriver upp mig för lunch.

    Pernilla 75, undrar var du bor på ett ungefär? Frågar för att veta om/hur jag kan ta mig dit i kombination med barnpassning.

    Torsdag 26 Mars, kl. 17:00 på Tilda's Krog (de har en praktiskt liten VIP-del där man sitter ostört)
    Stina73
    Ausi79
    Bebisdrömmaren
    Myra76
    Andrapåg (Lotta och sonen Johannes)
    Annapanna3

    Fredag 3 April kl. 11:30 lunch på Pizza Hut i Nordstan
    Stina73
    Bebisdrömmaren
    Mollysmatte
    lisenfors - antagligen med ett barn (även utanför magen)
    Labolina 4

    Torsdag 16 april, kl.17.00, hemma hos Pernilla75 och kissekatterna
    Pernilla75
    Stina73
    Frösöblomster
    Gumbo
    Vesper- ska på vattengympa vid 19 tiden men kommer en stund så hinner höra det senaste och mysa lite med ullbollarna.

  • Labolina 4

    Tack Pernilla, då skriver jag upp mig. Då är det bara 5 min med spårvagn ner för backarna.

    Torsdag 16 april, kl.17.00, hemma hos Pernilla75 och kissekatterna
    Pernilla75
    Stina73
    Frösöblomster
    Gumbo
    Vesper- ska på vattengympa vid 19 tiden men kommer en stund så hinner höra det senaste och mysa lite med ullbollarna.
    Lisenfors - kommer eventuellt med Jonatan, om det går bra
    Labolina - osäkert om jag hinner till kl. 17, ev 15-20 min sen.

  • Labolina 4

    Tar bort mig från listan (Pizza hut 3/4) då Lilleman är sjuk. Jättetrist men så är det. Hoppas kunna komma på nästa träff.

    Fredag 3 April kl. 11:30 lunch på Pizza Hut i Nordstan
    Stina73
    Bebisdrömmaren
    Mollysmatte
    lisenfors - antagligen med ett barn (även utanför magen)
    Ausi79
    Pernilla75
    Anarcha (Ellinor)
    Radha
    Myra
    Annapanna3

    Torsdag 16 april, kl.17.00, hemma hos Pernilla75 och kissekatterna
    Pernilla75
    Stina73
    Frösöblomster
    Gumbo
    Vesper- ska på vattengympa vid 19 tiden men kommer en stund så hinner höra det senaste och mysa lite med ullbollarna.
    Lisenfors - kommer eventuellt med Jonatan, om det går bra
    Labolina - osäkert om jag hinner till kl. 17, ev 15-20 min sen.

    Måndag 20 April kl. 10:00 IKEAS ingång, shopping och lunch, kanske en tur till Babyhörnan, Happyland eller så efteråt? En shoppingdag!!!!
    Stina73 (jag har bil om nån bil-lös vill ha skjuts)

  • Labolina 4

    Namnlista:

    Anarcha - Ellinor
    Mollysmatte - Erica
    Frösöblomster - Lotta
    Pernilla75 - Pernilla (högst oväntat va?) *ler*
    Ausi79- Åsa
    Annapanna3- Anna (vem kunde gissa?)
    Lisenfors - Lisen
    Andra på g - Lotta
    Miagbg - Maria
    Labolina 4 - Carin

  • Labolina 4

    Hej,

    Måste nog också lämna återbud till ikväll. Denna gång beror det inte på sjukdom - vi är friska. Min man måste också jobba över pga att han skall till Paris med jobbet imorgon.
    Visserligen hade jag kunnat komma med Lilleman, men då gör jag nog tillvaron för kattungarna outhärdlig och jag skulle inte få en lugn stund.
    Lilleman älskar katter och drar dem i svansen, örat ja - you name it. Min syster hade med sig katten till landet över påsk. Den visade sig inte överhuvudtaget när Lilleman var vaken- stackarn och ändå är den van vid barn.

    Jag skulle så gärna vilja träffa er igen men det är väl så här när man redan har barn.
    Någon som åter är sugen på lunch. Lilleman går på dagis tis, onsdag och fredag till kl. 14 så då skulle det passa.

    Ha en trevlig kväll ALLA.

    Tyvärr kan jag inte heller komma på pysseldag. Det låter fantastiskt roligt men då har vi två barnfamiljer här hemma från kl. 15.

  • Labolina 4

    Torsdag 23 April kl.11.30 lunch/fika hemma hos Ausi79 (tänkte vi kunde göra lite varma mackor innan vi trycker i oss muffins och annat gott, så vi inte hamnar i sockerkoma ) Obs. jag har en katt ifall ngn är jätteallergisk.

    Ausi79
    Stina73
    Frösöblomster (kommer lite senare)
    Annapanna
    Anarcha (Ellinor)
    Radha (Elin)

    Lunch 11.30.
    onsdag 29/5 Pizza Hut - Kungsgatan
    Har ju missat träffarna på Pizza Hut och varit väldigt sugen på att äta där så jag föreslår Pizza Hut igen- men då kan vi prova KUNGSGATAN. Är det någon som känner till någon bra THAI eller kina lunch restaurang så kan vi ju prova där istället.

    Labolina 4

  • Labolina 4

    Som jag skrev i tråden är Lilleman sjuk, 39 grader och förkyld = inget dagis idag eller imorgon = ingen lunch för mig. MYCKET ledsen för detta - längtar efter att träffa Er igen och sugen på PIZZA.
    Ha en trevlig lunch alla - och om någon är sugen på lunch igen så kommer jag så fort vi är friska - tis, ons och fredagar kan jag.

    Onsdag 29 April Lunch 11.30 Pizza Hut - Kungsgatan

    Ausi79 (Åsa)
    Stina73
    Pernilla75
    Gumbo
    Radha (Elin)
    Annapanna

Svar på tråden "Träff-tråd" Göteborgsbebisar Maj-09 Nr:3