• Anonym

Vilken ställning gillar du MINST?

Rida

• Anonym

RIDA, tycker inte om den. Men hårt bakifrån.. mmmmm

• Anonym

Skeden!
    Fyfan så jävla boring och allra mest får att sambon är så lat och ids inte "upp och arbeta".

• Anonym

Om bakifrån gör ont: prova att flytta knäna lite bakåt/mot honom. På det sättet kan du styra hur långt in han kommer.

• Anonym

Anonym (misslyckad) skrev 2009-03-15 21:54:53 följande:

Jag tycker bakifrån gör ont. Man kan inte reglera hur djupt han kommer. Sen e det pinsamt att visa upp arslet! Men det är överkomligt om ställningen ändå vore skön. Hur f-n gör man?? Det är mannens favorit dessutom, vilket ställer till.
    Ha, ha...hörredu, jag HÅLLER FAN med!!! Jag tycker också det är skitpinsamt att bresa upp med röven mitt i synen på killen, herregud, jag har både striae OCH jäkla hemmoröjder i körsbäret...skitsexigt!
    Nä, den vill jag bara köra i mörkret...
    Min kille älskar arschlen, han är obcessed, så detta är tyvär hans favorit, så jäkla typiskt att jag kreverar.
    Annars kan jag gilla doggystyle, men som sagt, i MÖRKRET!
  • Anonym

69:an är jag inte jätteförtjust i. Jag har så svårt att koncentrera mig på två saker samtidigt, tycker det är bättre om en i taget får sitt så att säga.

Kan också tycka att bakifrån gör lite ont ibland.

• Anonym

Kan som en forsättning på mitt förra inlägg (#37) säga att det beror ju också på med vem. Men eftersom jag numer är gift så blir det väl förhoppningsvis bara med min man i framtiden och då går bakifrån bort.

Med min förre kille (som var ganska liten) så var bakifrån riktigt trevligt Med honom kunde jag även tänka mig analt.

• Anonym

69:an hur fasiken ska man få till det hela provade den med exet men vi började bara o gapskratta
    kändes konstigt och pinsamt bara

• Anonym

Jag gillar inte att rida... Se mina hängiga taxöron till bröst fladdra omkring både högt o lågt -nej tack!

• Anonym

Anonym (*-*) skrev 2009-03-17 23:42:13 följande:

Det kan oxå bero på att man har en livmodertapp som ligger lite bakåt det kan göra jä**ligt ont men man får pröva sig fram...... för mig så funkar det om jag står på alla 4 i sängen o sen "lägger ner huvet/överkroppen på kudden"
    Åh favvoställningen!

Missionären går bort! 69an är redan borta.
  • Anonym

Anonym (kluven) skrev 2009-03-18 00:28:37 följande:

Jag tycker om det mest, beror liksom på situtionen. Men något jag inte skulle sakna är att suga av killen, det tycker jag är så booring!!
    Slicka f*tta är också booring
Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?