Inlägg från: Angels Fall First |Visa alla inlägg
  • Angels Fall First

Vilken ställning gillar du MINST?

Svårt. Jag gillar variationen ju Men skeden är nog det jag vill mest sällan så jag får väl lägga rösten där. Men jag gillar den ibland så den skulle bli saknad just då {#lang_emotions_undecided} Men ändå... ja... skeden får det bli.

People like you are the reason people like me need medication
  • Angels Fall First
    Itzumo skrev 2009-03-15 21:41:31 följande:
    Jag skulle nog säga att ställningen jag skulle sakna minst är nog 69:an..Jag vet inte.. Det är något med den som bara skriker nej.. Om det kan vara att man stirrar rakt upp i analen eller att man ligger så konstigt för att båda ska kunna komma åt.. Ne, den vill jag helst slippa..
    Å fan. Får jag ångra mig? Jag vill också välja bort den. Eller har nästan valt bort den redan Det händer så sällan att jag knappt kommer ihåg senast (vilket förmodligen är anledningen till att jag inte ens tänkte tanken här i tråden)
    Jag har så jäkla svårt att koncentrera mig på båda sakerna samtidigt så 69an fungerar inte. Visst kommer jag väl och visst kan jag få honom att komma också men vägen dit är inte lika skön som annars och orgasmen eller orgasmerna för egen del är aldrig lika bra.
    People like you are the reason people like me need medication
Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?