Inlägg från: Morbid angel |Visa alla inlägg
  • Morbid angel

Vilken ställning gillar du MINST?

Skeden skulle jag nog inte sakna.

• Morbid angel

Anonym (vem fasen står!) skrev 2009-03-15 20:51:26 följande:

Jag har en gång försökt ha sex stående, men det var inget vidare. Alltså att man som kvinna står med ryggen mot en vägg och så blir det som en stående missionär. Nä - den ställningen klarar jag mig utan! Skitsvårt att få mannen att komma åt, ju, och kramp i vaderna. Nä, tacka vet jag bakifrån.
    Stående bakifrån är gött!
  • Morbid angel
    BarbieCrew skrev 2009-03-16 12:01:46 följande:
    Men missionären kan ju varieras, med benen på axlarna, upp mot väggen (om det nu finns en vägg intill sängen ;) ) eller så kan man ju faktiskt själv röra sig under. Och om en ställning gör ont så bör man låta bli.. Det handlar ju om njutning :)
    Jaaa,håller med!Jag gillar missionären,mycket pga hur det går att variera.Särade ben,raklånga ben,saxa benen runt honom,lyfta på rumpan,killen höjer sig med armarna och då kan man ju även "jobba" fast man ligger under
  • Morbid angel

Jag får nog lägga till 69an på min lista jag också,som så många andra så kan jag inte riktigt koncentrera mig varken på det ena eller det andra,det är en ställning som vi väldigt sällan utövar här hemma.

Mrs Elliott
    Julskinka
    Kan glädja dig med att även min mage ser ut som det i den ställningen och har en text på magen så bokstäverna ligger typ huller om buller som ett jädra korsord

Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?