Inlägg från: Einstein |Visa alla inlägg
  • Einstein

Testat spikmatta?

Judy skrev 2009-03-22 22:00:13 följande:
    Jag gillar inte vår! Usch det gjorde bara ont och var väldigt obehagligt att känna pulsen i hela kroppen så starkt. Nej inget för mig! Men däremot använder min sambo den då och då. Han tycker att den är skön och avslappnande.
    Är det inte så att det är obehagligt just för att du har spänningar som behöver lösas upp?
  • Einstein
    Vipera skrev 2009-03-22 22:27:11 följande:
    Ha ha, ursäkta men jag fick de mest lustiga vibbar från vegetarianfolket. Om du mår dåligt så är det desto mer gifter som skall ut och om du bara envisas så upnår du ett högre stadium. Förlåt Einstein, jag har aldrig prövat spikmatta och vet ärligt inget om du kanske har rätt. Dock fick jag ett behövligt leende mitt i kräksjukan här och med hustru i Tunisien och allt.
    Nja, det var inte riktigt så jag menade! Har du testat zonterapi någon gång? Det har jag och det gör ont så in i helvete på vissa punkter och enligt terapeuten, så har man inte ont om det inte är något fel...Det låter skitflummigt jag vet! Vad jag menar är att om man inte har spänningar, så gör det heller inte så ont.

Jag har inte heller testat mattan, men jag blev väldigt sugen på en efter att ha läst i den här tråden.
  • Einstein
    Ysta skrev 2009-03-23 19:00:47 följande:
    Jag ska köpa en Shakti på onsdag, såg att de sålde på hälsokosten här i stan för 599 kr och då har jag dessutom 10% rabatt i den butiken Har läst massor och de allra flesta verkar vara nöjda!
    Vilken hälsokost var det? Är det någon av de större kedjorna, för i så fall har vi kanske samma pris någonstans här med.
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:07:45 följande:

bodystore.com säljer dom för 599:- och det blir fraktfritt. kommer på två-tre dagar...
    Jo det vet jag, men det skulle ändå vara enklare att köpa den i butik. Då har man ju dessutom chans att titta och klämma lite på den!
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:07:45 följande:

bodystore.com säljer dom för 599:- och det blir fraktfritt. kommer på två-tre dagar...
    ...fast tack ändå.
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:25:12 följande:

det är nog bra om du inte klämmer för mycket, för då blir du nog rädd! när jag fick min, tänkte jag nog, att shit så vass den känns....men tur att jag ändå beställt den, för nu har jag den här!
    Haha! Sant!
  • Einstein
    Markisa skrev 2009-03-24 18:23:08 följande:
    Hälsokraft i Stockholm.
    Hjälper inte så mycket då jag bor strax utanför Karlstad, men tack ändå!
  • Einstein

Idag har jag beställt en grön Shakti.

• Einstein
    gizen skrev 2009-03-29 21:29:15 följande:
    einstein: grattis! du kommer inte ångra dig =)
    Det uttalar jag mig om när jag testat den! Jag tror att jag och mattan kommer att få en smärtsam start eftersom jag har ont och är stel både här och där. Fast jag hoppas verkligen att den ska kunna hjälpa mig.
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-29 22:13:25 följande:

??
    Det är fl som segar sig!
Svar på tråden Testat spikmatta?