• gizen

Testat spikmatta?

jag håller med mimmi, sover på min shaktimatta. har alltid läst massor för att kunan somna, nu kommer jag ingenstans i böckerna för jag blir så slö och avdomnad! sover som en prinsessa sen vi köpte vår shakti! har lindrat min migrän till viss del men jag hoppas att det i det långa loppet kan dra ner den ännu mer!

• gizen

EKJ: det blir säkert suvve! vilken v är du i nu? lycka till!!!

• gizen

mimmi: stå t, efter typ 5 min känns et MKT bättre! jag ska testa ansiktet nu...

• gizen

sitter på den gör jag INTE för det gör apont... jag ligger ner oavsett vilken del som ska utsättas

• gizen

bettina: vi har shaktimattan, trivs med den. har förstått att den svenska mattan kan man mer punktmarkera ställen där man vill komma åt, svårare med shakti med den bkir det hela området. den ryska har jag inte hört talas om.

• gizen

mrs maniac: vet du vilken sort som skulle komma i längre? svenska/shakti?

• gizen

mimmi: jag har oxå upplevt att det gör olika ont vid olika tillfällen. jag har mkt problem med migrän och är jag inne i ett anfall av migrån så gör det skitont när jag ligger på mattan. hoppades att det skulle kunna häva en del av migränen eller ngt av det onda men änsålänge har det tyvärr inte hjälpt mkt. men jag mår i övrigt bra av att ligga på mattan så jag fortsätter och hoppas på att den kan hjälpa mig med migränen...

• gizen

vipera: vill inte sonen prova? vår 3åring gillar den, med tunn tröja på dock... vår snart 5årige son är mer tveksam till bruk av shaktin =)

• gizen

elir: man rekommenderar att inte använda den när man är gravid men min granne (återförsäljare för shakti) använde den själv under hela sin grav...

• gizen

teddybjörnen: jag har köpte min efter refrenser från vänner och jag är supernöjd. har alltid haft svårt att somna om kvällarna och med spikmattan så sover jag på ett kick! så jag kan bara rekommendera den...

mrs cke: kan bara hålal med!

• gizen

bifnaked: låg säkert i kroppen, precis som när man får massage och blir masserad så sätter det igång

• gizen

fille fjonkan: mitt rekord var för ett par kvällar sen, 2 timmar!!! det gjorde ONT att ta bort spikmattan... men jag sover bra den stunden som jag ligger på den och sen är det bort, bort, bort =) så jag håller med dig om att sängen är super efter mattan!

• gizen

och jag har precis kommit hem från fest och tror att nästa anhalt bli spikmattan, which i lööööv...

Svar på tråden Testat spikmatta?