Inlägg från: bifnaked |Visa alla inlägg
  • bifnaked

Testat spikmatta?

Nu har jag också beställt min från Haléns med 100:- rabatten, blev 477:- totalt! :D

Väntar med spänning!

• bifnaked

hink o spade skrev 2009-05-10 20:12:34 följande:

Var hittar du det priset, med 100 kr rabatt?Hittar den inte.
    Priset på mattan är 519:-, skriver man dessutom in rabattkoden 1130 får man 100:- rabbat så priset ist blir 419:- +frakt.
  • bifnaked

hink o spade skrev 2009-05-10 22:12:25 följande:

Vad heter mattan?
    Shakti, gå in under fliken Hälsa och kolla.
  • bifnaked

Provade bara ngra kombinationer som började med 11 eftersom haléns rabattkoder brukar göra det men kolla rabattkod.se annars.

Om Shakti kostar 629 nu så måste de ha höjt priset, då jag beställde den igår kostade den iaf 519:- utan rabattkoden.

• bifnaked

Jag blev råförkyld efter att ha använt min matta i två dagar..vet inte om det har ett samband, samtidigt är det märkligt med tanke på att jag inte kände av ngt innan.

• bifnaked

Ingen annan som blev jätteförkyld av att ligga på den??

• bifnaked
    Umetjejen79 skrev 2009-06-01 19:09:19 följande:
    Jag blev förkyld efter 3 dygn och jag brukar väldigt sällan bli det, vet inte om jag ska sätta det i samband?
    Jag blev dunderförkyld med feber, svullna lymfkörtlar etc efter 2 dygn och hade inte känt av någonting innan vilket jag alltid brukar göra..känner mig nästan rädd för att lägga mig på den igen.
  • bifnaked
    IlsaBlackWidow skrev 2009-06-01 20:47:20 följande:
    Jag tror det kan handla om en liknande process som sambandet mellan stress-avslappning-sjukdom. Kort sagt: när man lever under stress så prioriterar kroppen det primära hotet, inte att bekämpa sjukdomsangrepp, immunförsvaret dämpas tills stressen lagt sig. Så när detta sker sätter immunförsvaret igång och bekämpar för fullt, vilket feber, svullna körtlar etc är klara tecken på!Grattis till välfungerande kroppar.
    Haha ok tack :)
Svar på tråden Testat spikmatta?