Inlägg från: Fille Fjonkan |Visa alla inlägg
  • Fille Fjonkan

Testat spikmatta?

Jag såg denna tråd för första gången för någon vecka sedan och undrade för mig själv varför någon skulle vilja ha en spikmatta. Igår kväll insåg jag plötsligt att en spikmatta är just vad jag vill ha

Men så när jag tänkte beställa en på Haléns idag, för de verkade ju ha bra pris på denna Shakta-matta som föll mig i smaken, så blev pris 519:- + frakt 55:- märkligt nog totalt 629:-. Det retade mig trots att jag hittade en rabattkod på 100:- som fungerade, så det slutade med att jag fortfarande inte har beställt någon spikmatta.

Men jag ska nog göra det. Jag googlade en del igår och hittade ingen som lät annat än positiv om spikmattor. Intressant! Måste ju provas!

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Fille Fjonkan
    klara07 skrev 2009-05-09 07:41:34 följande:
    Jaha igår kostade shakti 519 på Haléns och idag kostar dem 629???????
    Hoppsan. Kanske jag borde ha lagt min beställning igår ändå...
  • Fille Fjonkan
    klara07 skrev 2009-05-09 07:41:34 följande:
    Jaha igår kostade shakti 519 på Haléns och idag kostar dem 629???????
    De har någon vajsing på sin hemsida. Jag beställde just spikamattan. När man kommer till kassan står det att den kostar 519. Jag angav rabattkoden 1100 och fick 100:- rabatt. Så totalt blev det (idag) 474:-
  • Fille Fjonkan
    gizen skrev 2009-06-01 18:27:08 följande:
    teddybjörnen: jag har köpte min efter refrenser från vänner och jag är supernöjd. har alltid haft svårt att somna om kvällarna och med spikmattan så sover jag på ett kick! så jag kan bara rekommendera den... mrs cke: kan bara hålal med!
    Sådan är jag också - har svårt att somna, men somnar direkt med spikmattan. Hur gör du sedan då? När brukar du vakna och ta bort spikmattan? Jag brukar vakna efter en timme och ta bort den. Då är min säng skönare än den någonsin varit förut (och spikmattan inte ett dugg bekväm längre).
Svar på tråden Testat spikmatta?