• Åsa Nova

Någon som har en Anna Axel barnvagn och hunnit använda den!?

Hej jag undrar om alla ni som köpt en Focus duo barnvagn från AnnaAxel har hunnit köra och använda den ordentligt och vad ni nu tycker om den nu, har läst många trådar som är gamla och där har det varit lite olika åsikter om chassi och hjul som strulat.... har detta blivit åtgärdat eller är det samma strul med de nya vagnarna??

• Svar på tråden Någon som har en Anna Axel barnvagn och hunnit använda den!?
  • Åsa Nova

någon måste ju veta ??

• Mamma Lotta

Jag har en väninna som har en senator från dem och hon är supernöjd! Jag läste nåt om chassin jag med men det var tydligen en sändning som var dålig och tydligen så ska fabrikören ha åtgärdat detta.

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • knodden och vi

mITT BARNBARN har en sån vagn o de är helnöjda. Vilket pris sen då! Jättefin.

• Åsa Nova

att den är tung gör inget ska inte lyfta den... ska ha som xtra vagn!! tycker det var ett grymt bra pris!!

• Dinturiel

Har också kollat på en vagn därifrån, men har hört mer negativt än positivt så jag har tänkt av det igen.

• knodden och vi

Otrolig fjädring i vagnen vilket gör att den känns lätt. Mycket som är åtgärdat på vagnarna idag än för två år sen. Vi har butiken här i stan och jag är där ofta o handlar barnkläder. Många såna vagnar rullar här i stan.

• knodden och vi

4,5 månad var inte lång tid.

• knodden och vi

Åhh det är ju fruktansvärt, beklagar visste inte. Kram. {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Någon som har en Anna Axel barnvagn och hunnit använda den!?