• Sol Angelica

Yr när man ligger ner. Nån som känner igen sig?? Orolig.

Vet inte om detta hamnar rätt, men testar.....

Nån mer som upplevt att man har värsta " Helikopterfyllan" när man igger ner???

Vid flera tillfällen de senaste två dagarna har jag blivit jätte snurrig när jag legat ner. Mår jättebra för övrigt, så det känns lite konstigt..

Iom att det är första barnet med, så blir man ju lite orolig....

Nån som känner igen det här????

• Svar på tråden Yr när man ligger ner. Nån som känner igen sig?? Orolig.
  • Lillfjompa

Jag blev jättesnurrig den sista tiden, kunde i stå upp utan fick krypa till toan, tlefonen osv.. Men detta berodde på mina dåliga värden+ att jag hade en infektion på balanssinnet.

Hoppas det blir bättre. Kram

• smultronrt

Jag känner igen det.. det är ingen fara.. nu vet jag inte vilken vecka du är i .. men om du ligger på rygen och är i andra delen av graven så kan det vara så att bebben trycker på huvudkrops ården eller vad det heter, och då kan man känna sig yr och illamående.. inget farligt men vist kan det vara obehagligt..

BF 6 maj
  • Sol Angelica

Är i vecka 23 +3.

Har inte läst på om komplikationer och sånt, då jag tyckte jag var nervös så det räckte....{#lang_emotions_undecided}

• lövet2

Är det bara när du ligger på rygg? I så fall är det normalt! Ligg på sidan i stället ...

Forgive me, my friend! I have a promise to keep ...
  • lokisse

i slutet kan man svima om man ligger pa rygg och har lite otur vikten av bebben och vaten och hela kilevippet kan trycka pa stora pulsadern som ligger inanför rygraden och da blir det stopp i flödet. ligg altid pa sidan

De omnibus rebus et nonullis aliis
  • Sol Angelica

OK.. Får testa att ligga på sidan i stället....

Tack för alla svar... Blev GANSKA mycket lugnare....

Svar på tråden Yr när man ligger ner. Nån som känner igen sig?? Orolig.