RMC kämparnas diskussionstråd del 16
Hej jag hittade hit oxå Ska till rmc på måndag, hoppas att ja får komma igång på nästa mens......
Ha en trevlig helg allihopa- själv ska ja jobba
Hej jag hittade hit oxå Ska till rmc på måndag, hoppas att ja får komma igång på nästa mens......
Ha en trevlig helg allihopa- själv ska ja jobba
Var på rmc igår på samtal, fick träffa Barbara för första ggr. Hade lite svårt att höra vad hon sa..... Men iallafall så tyckte hon att jag måste ta bort mitt myom som upptäcktes under min förra behandling. Så nu får ja vänta på en tid till kk, att ta bort de. O de kan ju dröja blir såååå trött på allt!! så nu vet ja ingenting .... men troligen blir inte mitt nästa försök förren till hösten Men man vill ju ha de bästa förutsättningarna, eftersom man bara har ett försök kvar... vi får väl koncentrera oss på vårat bygge av uterum istället
Hej hopp!! nu e alla prover tagna o remissen för myomet e skickad....Äntligen så nu e de bara att vänta.....
Jag har flera kompisar som fått barn under tiden vi har försökt, men de har gått bra ..... värre e de me dom man bara känner flyktigt, som inte vet våran situation, de lyckas ju alltid säga något sårande..... Många tar de som en självklarhet att alla kan få barn- tyvärr e de ju inte så.... Min chef får barn nu i maj, de e jobbigt att se henne varje dag me magen. O ja vet att hon vet om våran situation även om inte jag pratat me henne. Men hon snackar ändå om bebisen o vagnar me mig, de känns lite konstigt...... kanske inte riktigt de samtalsämnet ja hade valt om ja var hon.....men, men.....