Roligaste TV-reklamen
Vilken är den roligaste TV-reklamen enligt dig?! =)
Vilken är den roligaste TV-reklamen enligt dig?! =)
Gud, jag lät som en gammal skiva som hakat upp sig! Men ni kanske minns den i alla fall!
Haha, jo den mins vi ...
Och så va det den där ... "Näääämen Åke, du har ju hela helgen på dig"
Sen är en av McDonald´s reklamerna rolig med:
Storebror som tejpar på en kudde på lillasyster och trycker på en hjälm för att använda henne som målvakt i vardagsrummet. Det är mest lillasystern som ser så rolig ut, när hon hoppar omkring i dörrhålet när pappan kommer hem. Kolla det nästa gång!
Man kan kolla alla icas reklamer på www.hamsterpaj.net =)
Tack Belinda! Nu har jag haft en trevlig stund med Ica-reklamen!
Tycker också Icas har ballat ur lite Men jag gillar den gamla Mc donalds reklamen men ungen som gungar och skrattar när han ser skylten och gråter......
Sedan gillar jag verum hälsofil....gillar låten..
Telias är också superbra tycker jag. Man vill ju bara ta hand om den stackars pappan ju!
Ja, Julia, den är bra =)
Jag gillar oxå Telias, mest för att man känner igen sig så i hon tonårstjejjen ...
*minns hur det va* ;)
diggar eg INTE tvreklam..de bara stör i filmerna..
MEN undantgaet måste vara adressändring...IALLFALL den senaste jag sett
-Men åke, vad håller du på med? ( yrvaken dam i sängen)
-jag reser, dom väntar på mig i rymdskeppet !! ( åke i kvinnokläder å en planta under armen)
-men snälla åke, kom å lägg dig
-NU reser jag !!!
OCH även deras radioreklamer ( persbrandt som killen låter det ju som !!)
lars och lena...
silverfisken barbro..hehe
eller kvittodelandet....vems hög ska tampongerna ligga i??
allt finns på
www.adressandring.se/skoj/index.htm
IKEAs senaste reklamfilm är bara för rolig. Det var länge sedan jag gapsrkattade åt en reklamfilm.
Jag gillar den med gubben som ska packa in sitt bowlingklot i bilen och tappar den så den rullar ned för en backe. En annan snubbe tror att det är en fotboll....... Riktigt rolig.
Kaj å Börje e absolut den roligaste reklamen jag har sett...gapskrattar varje gång
x-box är såååå rolig. Mamman krystar ut beisen och han flyger genom livet rakt ner i kistan. Nån som sett den ?
Jag kommer inte i håg vad det var reklam för, men den gick för ett par år sedan. Det var en liten bebis som sjöng med basröst: VINTERN RAAASAT UT BLAND VÅRA FJÄLLAR! Det är den bästa reklamen jag sett i hela mitt liv. Nån som vet vilken jag menar?
Alla Adressändrings filmer och IKEAs senaste (stackars hunden!), helt klart! Och den där med klamydia "Hej det är JJ, jag har juice"
Jag bara ÄLSKADE Friends-reklamen! Jag ville bara pussa på den coole killen som färgade sitt hår rött för att de andra inte skulle mobba en liten rödhårig kille.
Hatar dock allt med Dressman. Jag bojkottar dem sen de hade en reklamfilm med 20 sek halvnaken brud och 2 sek kille. Den irriterade mig väldigt.
Hatar också Glocalnets. Synd att Robert Gustavsson sålt sig till nåt så dåligt. De försöker vara lustiga men det är bara tråkigt.
Jamba är väldigt störande. Hur många beställer egentligen deras mesiga ringsingaler?
Åsså får vi inte glömma alla tyska reklamfilmer som Toffifee, Riesen, Cilit Bang, Merci etc Uuuurk!