• 1mamma

Börjar med menopur i dag

i dag börjat jag med menopur . är lite nervös.
    Det kam bli "allt" eller inget. Någon fler som börjar i dagarna?

• Svar på tråden Börjar med menopur i dag
  • Sunflower4

Är på spraydag 5 men kommer börja med Menopur om ett par veckor - högsta dosen.... Bad om att få nytt recept utskrivet - initialt hade låkaren skrivit ut Gonal F men jag har läst så mycket på nätet om att Menopur ev. ger bätre resultat på kvinnor i min situation så jag vill hellre ge det en chans. Var det jobbigt att blanda??? GonalF är ju så mycket lättare att använda. Vad sprayade du med? Jag sprayar med Synarela.

• Sunflower4

KOllade på din profil. Jag har också en dotter på snart 2.... Vill så gränslöst gärna ha ett syskon till henne och sorgen är stor över att det nog inte blir så. Har mycket låga odds...

• 1mamma

Hej

det var inte alls svårt att blanda. fick en dvd och fick även träna på Gynmotagningen en av deras personal.
    Det jag tycket var jobbigt var att sticka till i magen. Min mamam fick hjälpa mig 1.a sprutan men i kväll ska jag göra själv. Hoppas jag.

• Elviran

hej på er! hakar på i denna tråd då jag sprutat med Menopur i fem dagar...
    Jag blev överstimulerad förra gången med puregon så jag antar att det är därför jag fått detta nu.
    usch vad drygt det är att blanda själv å grejer! man känner sig som värsta knarkaren.. haha..
    imorgon ska jag på blodprov så får vi se hur det ser ut och sen troligvis VUL på onsdag eller torsdag.
    Hoppas på ÄP om en vecka!
    Mitt första denna gång, spännande!!

• 1mamma

ja ha då har jag tagit menopur i 11 dagar.... 2 ägg visar större förändring men inte tillräkligt. nu har jag fått öka dosen *2 i 3 dagar får se vad som händer...

• sponen

Hej hu rhar det gått för er jag har börjat i fredags men menopur

• RobSab

hej!
    jag började med menopur lördagen den 16e maj.
    satt i en bil häromdagen och blandade, då kan jag säga att jag kände mig som en riktig knarkare :p
    var på VUL idag, ska igen på onsdag, vi höjde min dos i lördags så vi får se hur det går.
    Ev ÄP på fredag, annars blir det på måndag.
    Har superont i magen, som konstant mensvärk :p
    Hur är det för er andra? =)

Svar på tråden Börjar med menopur i dag