Inlägg från: Toker |Visa alla inlägg
  • Toker

för sjutton! det heter intervju!!!!!!!!! inte intervjuv!!!

Blir lika frustrerad varje gång jag läser "intervjuv", det riktigt kliar i mig!!!! INTERVJU heter det! Lär er!!

Jag vet att jag inte är felfri själv men var bara tvungen att skrika ut frustrationen.

Tack för ordet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-20 10:38
    Skumt, jag skrev med stor bokstav i början av varje mening i rubriken men det blev ändå liten bokstav... nåväl...

• Svar på tråden för sjutton! det heter intervju!!!!!!!!! inte intervjuv!!!
  • Toker
    MammasälskadeMinna skrev 2009-03-20 11:34:13 följande:
    TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-20 10:38 Skumt, jag skrev med stor bokstav i början av varje mening i rubriken men det blev ändå liten bokstav... nåväl...
    hahaha så var du tvungen att skriva det för att ingen skulle klaga på att du missat stor bokstav i början
    [/citat]

EXAKT!! Hahaha, var tvungen att förekomma helt enkelt

Ser ju lite korkat ut att klaga på ett ords stavning och sen göra ett sånt grovt fel .
  • Toker

Ja just det ja! Alla felstavningar ute i affärer och då speciellt restauranger! Vojne vojne :-P

Det var ju lite småkul att läsa om alla felstavningar ni irriterar er på också Sitter och flinar här!

• Toker
    Hackemamma skrev 2009-03-20 17:12:44 följande:
    I min lokala ICA-affär: "bygg inga varuberg tack, hjälp vår kassa personal"! Haha! Och GUD vad jag retar mig när folk skriver "papprena" eller "pappret" ARRGH ;D Och som någon skrev tidigare: "Ijenklien"...
    Ijenklien??!! Seriöst!? Ojoj..
Svar på tråden för sjutton! det heter intervju!!!!!!!!! inte intervjuv!!!