• Anonym (tråkig)

Min kille är tråkig i sängen!!

Jag tycker vi gör samma sak varje gång vi har sex! Det är bara jag som tar nya initiativ. Jag vet inte om det är så att han gärna också vill men är lite blyg. Jag hade gärna pratat med honom om sex och föreslagit vad jag vill men jag känner mig dum och jag vill inte att han ska känna att han borde för att inte vara trist. Jag blir väl osäker och tänker att han kanske inte tänder på mig så därför är han trist.
    Jag vet att jag bara borde snacka med honom och berätta vad jag känner och jag kan tänka mig att han säger att det är klart vi ska göra, vill du så kör vi. MEN varför tar inte han upp något? Han måste också känna att sexet inte är så spännande eller så är det bra för honom.
    Hhmm....någon annan som känner som jag?

• Svar på tråden Min kille är tråkig i sängen!!
  • Anonym (tråkig)
    gabor skrev 2009-03-21 14:14:50 följande:
    å ni är hur gamla ???
    Inte så unga 28år
  • gabor

Börja prata, vad är det för förhållande när man inte kan prata med den man lever ihop med. ? har ni gemensam ekonomi ?? då kan man åxå dela på det som är vikltigast i ett förhållande, Kärlek .

Eller så är det så att känslor inte är med, bara tt det är praktiskt.

Sex ska vara KUL, Roligt , Skönt, Avkopplande, varierande..

Ge och ta...var lite egoistisk iband, var väldigt givmild ofta.

ge han en avsugning när han kommer ut från duschen nästa gång, sluta iunnan det går för han, be honom nu sliocka dig till orgasm....alfabets tricket är en höjdare, den behöver man inte vara en proffeseor för att klara av....sen får han sätta på dig, manligt och bestämt.

Fler frågor ?

• gabor

Felstavningar för att tangentbordet är helt kass....

• lillamuan

nu blev jag nyfiken vad är alfabetstricket???

Elin och Lillebror 0906##
  • Kamme
    lillamuan skrev 2009-03-21 14:33:36 följande:
    när mannen skriver bokstäver(alfabetet) med tungan när han slickar henne, ja eller den andra kvinnan om det är två tjejer såklart...
  • lillamuan
    Kamme skrev 2009-03-21 14:38:01 följande:
    när mannen skriver bokstäver(alfabetet) med tungan när han slickar henne, ja eller den andra kvinnan om det är två tjejer såklart...
    JAHAAAA då kan man ju sjunga bokstavssången samtidigt ju men nu är jag med... ska man ha med W då eller? hahaha.. sorry lättroad
  • Kamme
    lillamuan skrev 2009-03-21 14:39:53 följande:
    JAHAAAA då kan man ju sjunga bokstavssången samtidigt ju men nu är jag med... ska man ha med W då eller? hahaha.. sorry lättroad
    att skriva skrivstil är grymt det också
  • gabor
    lillamuan skrev 2009-03-21 14:33:36 följande:
    Va fan...är det ingen som kan något på familjeliv längre...jävla anal-fabeter...knulla stjärt går bra men att använda tungan på sin kvinna, det kan man inte..

ok, mannen använder sin tunga på kvinnans känsligaste områden...låta tungan utföra rörelser som liknas vif alfabetets alla bokstäver...
    mannen ska nu vara lyhörd på kvinnasn njutning, är det en bokstav som är extra skön, så använder man den igen...

Allt detta upprepas, framlänges , baklänges, tills kvinnan är nöjd....

Detta är en gammal magyarsk sedvänja från årtusenden tillbaks...

Fler frågor.
  • lillamuan
    Kamme skrev 2009-03-21 14:41:29 följande:
    att skriva skrivstil är grymt det också
    naaaajs men då är jag med på noterna
  • Anonym (tråkig)
    gabor skrev 2009-03-21 14:30:07 följande:
    Börja prata, vad är det för förhållande när man inte kan prata med den man lever ihop med. ? har ni gemensam ekonomi ?? då kan man åxå dela på det som är vikltigast i ett förhållande, Kärlek . Eller så är det så att känslor inte är med, bara tt det är praktiskt. Sex ska vara KUL, Roligt , Skönt, Avkopplande, varierande.. Ge och ta...var lite egoistisk iband, var väldigt givmild ofta. ge han en avsugning när han kommer ut från duschen nästa gång, sluta iunnan det går för han, be honom nu sliocka dig till orgasm....alfabets tricket är en höjdare, den behöver man inte vara en proffeseor för att klara av....sen får han sätta på dig, manligt och bestämt. Fler frågor ?
    Va skönt för dig att allt är så lätt!
    Vi kan visst prata i vårt förhållande, men när man har varit tillsammans ett tag och sexlivet inte är densamma som tidigare så kan man bli osäker. Vi är inte lika kåta på varandra som i början och visst det kan vara helt normalt att man i perioder inte är så sugen, men ibland kan det bero på att man inte tänder varandra längre. Det kan vara ett känsligt ämne att prata om.
    Tack för sextipset, men om du läste vad jag skrev så är det inte jag som behöver hjälp med fantasin. Jag skulle gärna tidigare slita av han kläderna och ge han en avsugning men idag ser jag att han inte är lika på vilket såklart gör mig osäker.
  • Anonym (uttråkad)

oj jag är i samma sits! sexlivet med min kille är traditionellt o inte så givande för mej. aldrig oralsex, jag på honom visst men inte han på mej! känner mej aldrig åtrådd, bara som en tjej som liksom finns till hands - inte som att han vill ha MEJ o längtar efter mej!
    han vet att jag behöver en viss sak för att få orgasm, men aldrig att han tar fram den (vibratorn) - jag känner mej dum att föreslå det, gjorde det i början o visst gjorde han det men utan entusiasm. jag älskar honom, vi blev föräldrar för 7 månader sedan o sexlivet har precis kommit igång igen men jag känner mej oåtrådd ouppskattad FUL eftersom det är såhär... vet inte vad jag ska göra

• Anonym (tråkig)

Anonym (uttråkad) skrev 2009-03-21 14:44:17 följande:

oj jag är i samma sits! sexlivet med min kille är traditionellt o inte så givande för mej. aldrig oralsex, jag på honom visst men inte han på mej! känner mej aldrig åtrådd, bara som en tjej som liksom finns till hands - inte som att han vill ha MEJ o längtar efter mej! han vet att jag behöver en viss sak för att få orgasm, men aldrig att han tar fram den (vibratorn) - jag känner mej dum att föreslå det, gjorde det i början o visst gjorde han det men utan entusiasm. jag älskar honom, vi blev föräldrar för 7 månader sedan o sexlivet har precis kommit igång igen men jag känner mej oåtrådd ouppskattad FUL eftersom det är såhär... vet inte vad jag ska göra
    Men tar du initiativen till en avsugning eller gör han det?
  • Anonym (uttråkad)

Anonym (tråkig) skrev 2009-03-21 15:10:51 följande:

Anonym (uttråkad) skrev 2009-03-21 14:44:17 följande:
    Men tar du initiativen till en avsugning eller gör han det?
    jag gjorde det ofta förut men inte längre...
  • Toka2

Det kan ju vara ett tveeggat svärd - tänk om HAN inte pratar för att han tolkar det hela som att DU inte är så på? Kommunikation är A och O. Och man kan knappast lasta partnern för att h*n gör "fel" om man inte talar om hur man vill ha det

Därmed inte sagt att det är enkelt, men du måste nog ta bladet från munnen och göra din stämma hörd.

En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
  • gabor

Erat största problem är att ni inte kan PRATA.....med varandra..
    eller så är han inte på längre av en annan anledning..

Man ska aldrig ta varandra för givet, ett förhållande är ge och ta, lyhördhet för varandra, samt naturligvis KÄRLEK.

Varför är ni fortfarande tillsammans ?? För att det är praktiskt ? Så jävla trist att höra det ordet..

Jag är gammal, 50 + å har levt i förhållanden sedan 20 års ålder, så jag vet vad jag talar om....

Kan man inte prata med varandra, då kan man lika bra strunta i det man lever i.

Verkar mer att folk inte vet vad ett kärleksfullt förhållande är med empati och ödmjukhet för varandra.

Många förtjänar att ha det tragiskt i sina liv , när man inte ens vet vad man ska göra, än mindre säga...

Ja , jag tycker det är lätt att säga det jag säger. För är det något jag lärt mig i livet , så är det just att man inte kan läsa andras tankar. Ingen kan. SÅ igen....PRATA m,ed varandra, red ut problemen. Det verkar ofta att just tjejer tror att mannen kan LÄSA TANKAR. Det kan han inte.

• Anonym (())
    gabor skrev 2009-03-21 16:44:20 följande:
    Erat största problem är att ni inte kan PRATA.....med varandra..eller så är han inte på längre av en annan anledning..Man ska aldrig ta varandra för givet, ett förhållande är ge och ta, lyhördhet för varandra, samt naturligvis KÄRLEK.Varför är ni fortfarande tillsammans ?? För att det är praktiskt ? Så jävla trist att höra det ordet..Jag är gammal, 50 + å har levt i förhållanden sedan 20 års ålder, så jag vet vad jag talar om....Kan man inte prata med varandra, då kan man lika bra strunta i det man lever i.Verkar mer att folk inte vet vad ett kärleksfullt förhållande är med empati och ödmjukhet för varandra.Många förtjänar att ha det tragiskt i sina liv , när man inte ens vet vad man ska göra, än mindre säga...Ja , jag tycker det är lätt att säga det jag säger. För är det något jag lärt mig i livet , så är det just att man inte kan läsa andras tankar. Ingen kan. SÅ igen....PRATA m,ed varandra, red ut problemen. Det verkar ofta att just tjejer tror att mannen kan LÄSA TANKAR. Det kan han inte.
    Oj, du låter både bitter och förbannad.
  • Anonym (tråkig)
    gabor skrev 2009-03-21 16:44:20 följande:
    Erat största problem är att ni inte kan PRATA.....med varandra.. eller så är han inte på längre av en annan anledning.. Man ska aldrig ta varandra för givet, ett förhållande är ge och ta, lyhördhet för varandra, samt naturligvis KÄRLEK. Varför är ni fortfarande tillsammans ?? För att det är praktiskt ? Så jävla trist att höra det ordet.. Jag är gammal, 50 + å har levt i förhållanden sedan 20 års ålder, så jag vet vad jag talar om.... Kan man inte prata med varandra, då kan man lika bra strunta i det man lever i. Verkar mer att folk inte vet vad ett kärleksfullt förhållande är med empati och ödmjukhet för varandra. Många förtjänar att ha det tragiskt i sina liv , när man inte ens vet vad man ska göra, än mindre säga... Ja , jag tycker det är lätt att säga det jag säger. För är det något jag lärt mig i livet , så är det just att man inte kan läsa andras tankar. Ingen kan. SÅ igen....PRATA m,ed varandra, red ut problemen. Det verkar ofta att just tjejer tror att mannen kan LÄSA TANKAR. Det kan han inte.
    Men det är just bara sexet som ligger på is. Jag och min pojkvän har världens bästa förhållande, vilket vi säger till varandra varje dag. Jag älskar honom, det pirrar fortfarande i magen när jag ser honom. Åker han bort med jobbet så skriver han till mig konstant och säger att han redan saknar mig och älskar mig. Så vi är verkligen inte tillsammans för att det är praktiskt.
    Jag tvivlar inte i heller på att han inte älskar mig men han kanske inte tycker att sexet är så spännande längre! Jag är övertygad om att man kan älska någon fast man har tappat sexlusten.

Nu är det så här att jag vet inte varför han inte tar initiativ eller verkar kåt och visst det vet inte ni i heller Jag vet att jag måste fråga honom men ibland kan sånt här vara känsligt att prata om. Tänder inte du på mig längre? Ibland kan det bli till en för stor grej!
    Då kan det vara skönt att höra vad andra har gjort som har varit i denna sits, hur dom har tänk och hur man har lagt fram det till sin sambo.

Jag tycker du drar lite väl stora slutsatser till det jag har skrivit om mig själv. Att vi inte skulle veta vad ett kärleksfullt förhållande är med empati och ödmjukthet? Hur vet du det? Bara för att jag skriver att vårt sexliv känns tråkigt så drar du en slutsats till att vårt förhållande saknar detta???
  • Anonym

Jag skulle ledsna på att ha samma slags sex varje gång. Jag och min sambo har varit tillsammans i 5 år och ingen gång är den andra lik.

Huvudsaken man har roligt/trevligt och totalt orkeslös efteråt =)

Svar på tråden Min kille är tråkig i sängen!!