Inlägg från: Anonym (()) |Visa alla inlägg
  • Anonym (())

Min kille är tråkig i sängen!!

gabor skrev 2009-03-21 16:44:20 följande:
    Erat största problem är att ni inte kan PRATA.....med varandra..eller så är han inte på längre av en annan anledning..Man ska aldrig ta varandra för givet, ett förhållande är ge och ta, lyhördhet för varandra, samt naturligvis KÄRLEK.Varför är ni fortfarande tillsammans ?? För att det är praktiskt ? Så jävla trist att höra det ordet..Jag är gammal, 50 + å har levt i förhållanden sedan 20 års ålder, så jag vet vad jag talar om....Kan man inte prata med varandra, då kan man lika bra strunta i det man lever i.Verkar mer att folk inte vet vad ett kärleksfullt förhållande är med empati och ödmjukhet för varandra.Många förtjänar att ha det tragiskt i sina liv , när man inte ens vet vad man ska göra, än mindre säga...Ja , jag tycker det är lätt att säga det jag säger. För är det något jag lärt mig i livet , så är det just att man inte kan läsa andras tankar. Ingen kan. SÅ igen....PRATA m,ed varandra, red ut problemen. Det verkar ofta att just tjejer tror att mannen kan LÄSA TANKAR. Det kan han inte.
    Oj, du låter både bitter och förbannad.
Svar på tråden Min kille är tråkig i sängen!!