phridan skrev 2009-03-22 19:19:01 följande:
Ja förstår att folk med dålig ekonomi köper begagnat och billigt...Då har dem kanske inget val...Jag förstår även folk med god ekonomi som köper dyraste och finaste sakerna!!OM jag hade ett konto som det fanns ofattbart mycket pengar på så skulle jag självklart köpa det jag tyckte vad snyggt och modernt!Varförs ska man trascha ner sig om man inte behöver liksom ??Känns ju dumt att dem med god ekonomi skall gå på "myrorna" bara för att liksom..Själv köper jag kläder jag tycker är snygga till min son.Oftast blir det Kappahl, eller H&M.. Jag personligen gillar inte PoP.s kläder, för mycket ränder och färger...Jag ÄLSKAR Lindex plyschbyxor!Vagnen för oss var viktig! Vi ville ha en snygg och stilren vagn som representerade oss som
familj.Vi klär oss fint, fixar håret och vill då självklart itne komma med en fallfärdig barnvagn, det kan förstöra hela ens egen stil anser
jag.Vi köpte en svart vagn från Kronan.(och vet du
TS, den går även bakåt... vilket inte din verkar göra enl. ditt inlägg!)Så var och en får göra som dem villl..Huvudsaken tycker jag är att barnen är hela och rena, samma sak med dess kläder. :)
Så man är "trash" om man handlar på Myrorna? Kul inställning.