Inlägg från: HardcoreHunny |Visa alla inlägg
  • HardcoreHunny

All denna TRAGISKA jämförelsen.

Jag e för trött för att läsa hela tråden men jag resonerar som så att jag gärna köper begagnade märkes grejer, allt i från vagn, skötväska, kläder mm.
    Då har det tappat det värsta i pris å ligger på en rimlig nivå.
    Å det finns flera skäl till att jag köper mäkes grejer, när det gäller vagnen e det för att jag gillar både utseendet å för att det känns tryggt med en hyfst ny Emmaljunga.
    När det gäller kläder så älskar jag utseendet å känslan på tex Molo, Småfolk & Nova Star, men tycker det e för dyrt till ny pris för en bebis.

Vad jag skulle komma till e iaf att då man köper begagnade märkes grejer så kan man oftast sälja det vidare utan allt för stora  bekymmer å på så vis "få pengarna åter" att köpa nya begagnade grejer för! Så jag tror faktiskt att det i längden blir billigast att satsa på begagnad märkes grejer!

Bör la tillägga att jag även såklart handlar på kedjorna Lindex, H&M osv... e det snyggt så e det! Å det gäller ju att passa på så länge man har möjlighet att faktiskt få bestämma vad den lilla envisa damen ska ha på sig! Strax e ju de tiden över å förbi!

Ha det bäst & Nattinatti!{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden All denna TRAGISKA jämförelsen.