Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

All denna TRAGISKA jämförelsen.

hrmmmf har ni tänkt på en sak!!!!! det startas en massa trådar om det här heeela tiiiden!!det klankas ner på dem som kör den senaste barnvagnen o vilka dyra märkeskläder de köper... jaa jag har både bugaboo o urban jungle handlar bara på pop o danska barnkläder men inte fan startar jag en tråd o klankar ner på dem som handlar på HM så vart ligger problemet jo hos de människor som inte kan acceptera de som VILL  köpa dyra "märkeskläder" o vagnar defenitiiiiiivt inte  tvärtom {#lang_emotions_wink}

• Emmsan
    Hanni skrev 2009-03-23 15:28:41 följande:
    Det är väl inte det tråden egentligen handlar om? Att köpa dyra saker?? Utan att det handlar om personer som köper dyrt och SER NER på andra som inte gör det. Och det tycker jag är barnsligt och omoget. Vissa väljer att handla dyrt andra inte, vissa har inte råd, andra har det inte.
    o det jag försöker visa är att det faktiskt oftare är de som INTE har råd eller väljer att lägga pengar på annat.. som faktiskt ser neär bittra på de som lägger pengar på dyra märkes kläder!!
  • Emmsan
    Annaïck skrev 2009-03-23 15:32:07 följande:
    Till Emmsan: Var det inte snarare så att TS blivit utsatt för kommentarer. Hon klankar väl inte ner på de som gillar märkesgrejer, snarare tvärtom???
    nej inte TS men läs hela tråden o se vad en del skriver om de som lägger pengar på dyra barnkläder )
  • Emmsan
    lokisse skrev 2009-03-23 15:37:55 följande:
    Bara en liten fraga av intresse ni som ser det som en hobby hur gjör ni när ni inte har nagon bebi mer att använda som model skaffar en ny i rätt storlek eller lägger ner hobbyn eller fortstter ni att köpa baby saker utan baby???
    hmm mina barn behöver kläder hela livet tror jag hur gör du med dina?? slutar de använda kläder efter en viss ålder??;)
  • Emmsan
    lokisse skrev 2009-03-23 15:43:36 följande:
    jag tror väll inte att mamma far bestäma deras kläder hela livet... som sagt det är avintresseoch inte för att vara elak jag fragar.
    nej men när de vill börja välja kläder själva får de väl göra det å då får man skaffa sej en annan hobby..som att kanske unna sej själv kläder för en ggns skull
Svar på tråden All denna TRAGISKA jämförelsen.