Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

All denna TRAGISKA jämförelsen.

Tragiskt är väl ordet på en sån här TS...ALLA är väl olika.  Jag älskar verkligen att köpa fina kläder till både mig själv & mina barn...Fina kläder betyder inte alltid dyra kläder men oftast blir det så sen finns det ju människor som inte greppar att det finns det andra hands värde på lite dyrare kläder. Dvs i slut änden så har dom inte kostat så mycket mer än en hm tröja.

Min gubbe köper teknikprylar & fixar med sin bil & jämnför med andra män. Detta är inget konstigt alls enligt dom flesta..Många fixar hemma & jämför trådgård & inredning.

Jag däremot har en vagn & polerar på och fina kläder att hänga upp ¨på torkstället.
    och JAG är lycklig. Synd det tycker jag om alla gnäll käringar som måste klaga på allt.

• Mamma Kråkan

och angående speciella klubbar ...så är jag lycklig över att det finns trådar för oss med ett speciellt intresse...För inte jämnför vi & skryter där...Nää det är en samling underbara tjejer som delar samma intresse & bablar om allt mellan himmel & jord.

• Mamma Kråkan
    lokisse skrev 2009-03-23 15:37:55 följande:
    Bara en liten fraga av intresse ni som ser det som en hobby hur gjör ni när ni inte har nagon bebi mer att använda som model skaffar en ny i rätt storlek eller lägger ner hobbyn eller fortstter ni att köpa baby saker utan baby???
    mina barn är inga modeller för det första sen kommer väl & går hobbysar under livet...jag samlade på bokmärken som liten gör inte det idag.
Svar på tråden All denna TRAGISKA jämförelsen.