• snabbavinden

Ni som har eller haft en Renault Laguna

Har aldrig haft en Laguna men dock en Renault Megan Senic. Och det är den sämsta bilen jag någosin har haft. Fast visst anledningen till att jag köpte den var att den var stor och rymlig och billig i bensin kostnad. Men där slutar det possitiva.

Blir hur mkt fel som helst och det är INTE bara dom vanliga felen sådana som man alltid får räkna med utan det kan va det mesta skit fel som sen är dyra att köpa delar till. Men visst köper man en årsmodell -09 så kanske den funkar men den blir ju äldre den oxå.

Och som Mjolle sa att Hyundai (Santa Fee) är bra håller jag inte eller med om de har ju oxå massa skit fel. Mkt problem med elen.

Vi köpte en Toyta Previa XL förra året då vi fick tvillingar o redan hade två barn. Bilen är ju inte jätte ny precis (95) men den går som en klocka. Toyta är ju kända för att ha bra motorer. Dock har de väl inte vart så populära med rost men det har väl blitt bättre på nyare bilar.
    Våran bil var väldigt bra skött så det är bara torkar armen som är lite rostig.

Svar på tråden Ni som har eller haft en Renault Laguna