• Anonym (pinigt)

pinsam fråga om venusberg

Jag har så stort venusberg (som det så fint heter), el som andra kallar det "bullfitta"...
    Det är så pinsamt! Ser bara så ful ut i underkläder el. tajta byxor. Känner mig okvinnlig och har alltid mått dåligt av detta.

Är det fler som har detta problem?
    Går det att operera?

Snälla säg att jag inte är ensam!

• Svar på tråden pinsam fråga om venusberg
  • Anonym (man)

Det är ju urläckert med bullfitta. Var stolt över det vettja!

• Chozzzan

jag har det med :D jag tycker det är fiint :D

• Anonym (pinigt)

Anonym (man) skrev 2009-03-23 12:16:07 följande:

Det är ju urläckert med bullfitta. Var stolt över det vettja!
    vad är det fina med att se ut som om man har snopp när man är tjej? :(
  • Anonym (pinigt)
    Chozzzan skrev 2009-03-23 12:16:59 följande:
    jag har det med :D jag tycker det är fiint :D
    Tycker du? Den är stor, bred och utåtbuktande.. ÄCKLIG i mina ögon..
  • Anonym (Tess)

Du är inte ensam
    När jag tidigare var rikgit smal så kunde jag knappt ha tajta byxor eller tajt kjol på mig för bullen petade ut ganska tydligt. Det är möjligt att folk inte lägger märke till sånt men jag märkte det definitivt och var hela tiden medveten om det.

Däremot så tycker många killar om bullen. Den passar handen och är mjuk och skön att ta på

Och det går att operera. Man gör som en fettsugning.

• Anonym (ih)

Kan du inte ha kläder som inte framhäver venusberget?
    Nu har jag själv inte stort venusberg det så jag vet inte riktigt hur det ser ut.

• Anonym

Är det inte så att det är vanligare med "bullfitta" än platt?

• Anonym (pinigt)

Anonym (Tess) skrev 2009-03-23 12:20:14 följande:

Du är inte ensam När jag tidigare var rikgit smal så kunde jag knappt ha tajta byxor eller tajt kjol på mig för bullen petade ut ganska tydligt. Det är möjligt att folk inte lägger märke till sånt men jag märkte det definitivt och var hela tiden medveten om det.Däremot så tycker många killar om bullen. Den passar handen och är mjuk och skön att ta på Och det går att operera. Man gör som en fettsugning.
    vet du vad det kan kosta?
    Jag riktigt hatar den, och skäms inför min sambo. Känner mig som sagt bara okvinnlig. Klä mig i fina underkläder är ju bara pinsamt när man ser ut som man gör..
  • Anonym (pinigt)

Anonym (Tess) skrev 2009-03-23 12:20:14 följande:

Du är inte ensam När jag tidigare var rikgit smal så kunde jag knappt ha tajta byxor eller tajt kjol på mig för bullen petade ut ganska tydligt. Det är möjligt att folk inte lägger märke till sånt men jag märkte det definitivt och var hela tiden medveten om det.Däremot så tycker många killar om bullen. Den passar handen och är mjuk och skön att ta på Och det går att operera. Man gör som en fettsugning.
    vet du vad det kan kosta?
    Jag riktigt hatar den, och skäms inför min sambo. Känner mig som sagt bara okvinnlig. Klä mig i fina underkläder är ju bara pinsamt när man ser ut som man gör..
  • Anonym (pinigt)
    Anonym skrev 2009-03-23 12:22:30 följande:
    Är det inte så att det är vanligare med "bullfitta" än platt?
    nä det kan jag inte tro. Inte min size iaf ;)
Svar på tråden pinsam fråga om venusberg