• bubblan73

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10

Skitbra jobbat! Du hann före att starta en ny!

• bubblan73

Var ska det vara trådträff? *nyfiken*

• bubblan73

Hej!

Smyger in och hälsar. Nu har jag gått ner 35 kg sedan augusti. Men nu lär det bara gå åt det andra hållet.............. ;))

kram

• bubblan73

Fick reda på det förra veckan. Inte planerat alls. Jag var yr och mådde kasst så en vän sa att jag skulle testa. :O Jag tar mediciner denna gång med. Började idag. Bokat VUL, läkarbesök och mer provtagning ang koncentrationen ev mediciner i blodet.

Men jag känner mig mycket lungare denna gången. Helt annorlunda. Kanske för att jag redan har ett barn.

Bara ni vet, vi har inte sagt något till någon annan än. Men jag var bara tvungen att få säga det!!!!!!!!!!!!

• bubblan73

Tack älskade vänner!!!!! Jaha, då var TS tillbaka i tråden igen! Tänk, jag trodde aldrig att denna tråd skulle bli så här långlivad när jag startade den för lääänge sedan!! :D

Jag skulle gissa att BF blir runt nyår. Spännande! Julafton? Nyårsafton? Vad blir det???!!!!!!

• bubblan73

Tack Finesssan!!!! Jag gissar ca vecka 5 nu. Ingrid är snart 15 månader, så hon blir nästan 2 år när h*n föds.

• bubblan73

Tack tack tack tack!!!!!!!!!!!!!!!

• bubblan73

tack tjejer! kul attvara tillbaka!!

• bubblan73

Tack igen, alla!! Ha en trevlig valborg! Det har jag (även om det är vid datorn!).

puss och kram till er alla!!!!!!!!!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10