• Idun 78

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10

hej hej, nu har jag också hittat hit! Bra jobbat Bettan!!

Japp, Finesssan, det lutar åt trådträff här i stan den 25 april när både Mamarazzi och Lilla D är i stan. Kommer inte riktigt ihåg vilken tid vi sa, var det runt 15?

Dessvärre verkar det även som att det är en del som inte kan det datumet men som också gärna vill träffas så därför spånar vi även på ett datum senare i vår/sommar. Inget beslutat än dock. Ngt förslag?

Åh vad trist Mama att du är sjuk (igen!), men du får ligga hemma och mysa åt de fina hjärtljuden.

vink vink till er alla

• Idun 78

Oj inser att jag också missat vilket datum vi egentligen pratar om, fick precis som Lycka för mig att den 24 är en lördag. Inte för att det spelar mig ngn roll eg, kan ju närsomhelst (om jag inte föder barn förstås )-

Vad sägs om att göra en lista över helgen den 25-26 april och se vilka som kan vilka dagar och tider:

Lör 25 april:
    Idun - kan hela dagen

Sön 26 april:
    Idun - kan hela dagen

Finesssan, klart vi ska träffas innan den 25e, jag skriver i din GB.

a80, shit vad energiskt du är! Själv är jag nöjd om jag jobbat fyra timmar, sedan är det en eftermiddagslur i soffan som gäller.

LillaD, jag hade falsk ischias i början av graviditeten men den gick över ngn gg runt v.25. Nu börjar det värka lite överallt men det beror nog bara på att jag gått upp så mkt. Har börjat gå på gravidmassage och det är riktigt skönt!

Puss på er alla!

• Idun 78

Hej Bling! Hur har ni det? Vad synd att du inte kan den helgen, men jag hoppas som du att vi ska få till några fler träffar under våren/sommaren.

• Idun 78

Laban, oj ingen aning om vad det innebär. Vad sa läkarna om det? Hoppas att det är ngt som går lätt att fixa till.

Bling, så skönt att det går åt rätt håll!!! Hur är det med känslorna? Kan tänka mig att våren varit så omtumlande med all behandling och sjukhusvistelser att det är svårt att ta in allt, och samtidigt våga just pusta ut att det värsta är över? Visst skulle ni fira med en resa till sommaren?

BF-listan borde väl ligga i vår behandlingstråd, men jag tror vi har varit väldigt dåliga på att fylla i den på sistone.

• Idun 78

Åh vad underbart Hella! Stort stort grattis!

• Idun 78

Nu börjar jag bli ruskigt nyfiken hur det går för a80.... Tänk om det ligger en bebis och snusar på hennes mage just nu!

• Idun 78

Helt rätt DND, det gäller att ta tillvara och njuta av de bra stunderna i livet!! Och kakbuffé tillhör definitivt dem!

Usch jag har en vän som för två veckor sedan gjorde sin första IVF efter att ha försökt bli med barn i över 2½ år. Nu har hon börjat blöda och tror att det är kört. Hon är såklart jätteledsen, och själv blev jag helt knäckt för hennes skull. Livet känns så orättvist...

• Idun 78

Åh Sissela, vad fruktansvärt. Tycker det låter bra det du säger om att starta ännu tidigare med fragmin och prednisolon. När började du den här gången? Stor stor kram

• Idun 78

a80, jättejättegrattis till lilla Nea! Vilket fint namn!!

Ja vem har näst i tur till BF? Jag har BF 3e maj, men jag räknar kallt med att gå över tiden... (optimist, jag ). När har ni andra, BP, Lycka, Iske... ?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10