• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10

Vilken tur att nån startade en ny tråd !

Mama: grattis till hjärtljud och 15 veckor!
    Men du får ju krya på dej nu. Tråkigt att vara sjuk

spirit: Denna gång tog jag 1 T från mensens slut och prog från 2 dagar efter äl

Bettan: tur att de var trevliga iaf

ego: har gått 200 dagar idag enligt fl
    Fast jag tycker att bäbisen rör sej mindre nu än innan så jag hoppas att jag får några riktiga sparkar snart

• babblar på

LillaD: jag fick foglossning tidigt. Trodde inte det var det men när en sjukgymnast beskrev det så var det exakt som jag hade. Jag har haft ont i skinkan/benet/ryggen. Känns ibland som hela benet ska ramla bort men det har det inte gjort
    Jag hade det där i början sen blev det bättre och nu har jag det lite mer igen. Ett tag kunde jag inte tömma diskmaskinen tex utan att skrika typ
    Hoppas ditt också blir bättre! Har inga tips tyvärr

• babblar på

Nämen oj vad spännande a80!!! Undra vad du gör nu? Du kanske ligger och pustar och stånkar
    Lycka till iaf!

• babblar på

Hella: åh grattis! Jag längtar så men än får min inte titta ut

• babblar på

Sissela: nä vad tråkigt. Kram kram

Iske. Vad sa de om att bäbis blivit lugn? Jag tycker min är jättelugn mot innan. Ska de bli det?
    Bra att tappen var så lång på dej iaf. 4 lät ju väldigt långt.

a80: åh grattis! Förstår att du fick panik. Tur att allt gick bra. Grattis grattis! Mysigt

vinkar till alla andra också!

• babblar på

mikes och dnd: lycka till på äljakten!

Idun : 3 maj är snart...härligt härligt
    Jag har bf 12 juni.

mammawannabe: skitcysta! Hoppas den försvinner fort

• babblar på

Poppy: kan du inte dra ner på undervisningen heller? Låter inte så bra det där. Till viss del är ju stress bra för man får mer gjort osv men det får ju inte bli för negativ stress. Hoppas du mår bättre snart!

Lycka: Du är nästan en hel vecka innan mej då

ni som är gravida och ni som fått barn. Har ni haft mycket mensvärk såhär på slutet utan att nåt varit nån fara? (v 29+)Jag blir så nervös när man läser att sammandragningar med mensvärk kan vara förvärkar. Än får inte bäbisen komma...måste vara kvar i 8 veckor till ju. Hoppas dessa 8 veckor går fort, smärtfritt och perfekt

• babblar på

nu hänger jag inte med riktigt men jag försöker läsa lite även om jag inte skriver.

LillaD : Gratttis till inskrivning och hjärtljud!

Iske: vila på! Jag anstränger mej så lite jag kan . ..dvs inga, iaf inga längre,promenader i den härliga vårsolen
    Jag har ju också haft endel smärtsamma mensvärkar vilket gör mej nervös. Men min tapp är opåverkad än..iaf när jag inte har ont. Har du fått bricanyl?

Idun: lycka till med teet. Vilken v är du i nu igen?

poppy: Hoppas värsta stressen lagt sej. Man kan inte göra mer än man hinner och kan

vink vink till er andra

• babblar på

dnd: håller mina tummar för dej och din äl och bim också

Och även för Mike brides

Lycka: det där med mensvärken blir inte jag heller klok på. Men det verkar som om det går över i vila och inte kommer för täta sammandragningar så är det okej??? DEt skumma är att jag haft det mest på natten och då vilar jag ju.

• babblar på

Bettan: skit också
    men du trombyl kanske hjälper...eller har du testat det innan? Verkar ju hjälpa många iaf. Jag är ju en sån som inte tror på mesta möjliga medecin utan lagom 2 T var förmycket för mej tydligen (om det inte var otur då)

Fragmin vill man gärna ha koll på som poppy säger. Så det iaf inte gör mer skada än nytta. Men skriver de ut så borde de väl vara tvungna att kolla upp också???
    Nu får jag inte längre göra koaguleringsprover(ny läkare som tycker det är onödigt) Okej de har ju varit bra hela tiden så jag hoppas att de är bra nu också.

Men det måste ju finnas nån som kan ta emot och vet nåt om sånt här. Knäppt annars. Leta vidare ,ge inte upp! Tyvärr har jag inga förslag...mer än Lennart då. Han verkar iaf trevlig och duktig

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 10