• MyDream

Någon som varit på Alcudia och bott på Viva Bahia eller Alcudia PIns?

Vi har tänkt resa till Alcudia i slutet av augusti med våra barn, 2,5 år och 16 mån.
    Vi väljer mellan att bo på Viva Bahia eller Alcudia Pins.
    Någon som har några erfarenheter av dessa två hotell?

• Svar på tråden Någon som varit på Alcudia och bott på Viva Bahia eller Alcudia PIns?
  • sny1

Jag bodde på Alcudia Pins aug-08. Det var stort och sjukt mycket folk! Fullt på solsängarna vid poolen och proppat med folk på stranden. Högljudd underhållning på kvällarna fram till ca 12-1 tiden. Dålig städning av rummen. Dåligt med affärer att gå och kika i.

Nä, dit åker jag inte igen!

• MyDream

Okej, det var tråkigt att höra.
    Men överlag så tyckte du att hotellet var fint?

• TUA

Vi bodde på Alcudia Pins aug-07 och åker då inte dit igen...allt det förra skrev om det+ all ohyra på rummen!  vi fick som tur var bytt in till ett annat hotell.

• eiman

Hej ni som bott på Pisn vad är det som inte var så bra på hotellet ???
    TUA vad mänar du med all ohyra ??
    Oj, jag har redan bokat Pins och betalat anm.avgifft :((

• TUA
    eiman:vi var två familjer och i rummen så fanns det allt ifrån silver fiskar till kackerlackor...huga!     personalen gjorde nog allt dom kunde för att få bukt på ohyran,men det hjälpte inte...
  • MyDream

Vi bokade Viva Bahia, känns som ett bra beslut då.
    Ingen som varit där????

• HeartsOnFire

Nu låter det som att det bara finns negativt om Alcudia Pins.
    Vi har bokat en resa dit och är borta i 2 veckor.
    Har det varit mycket kackerlackor och silverfiskar på det hotellet?
    Blir lite orolig nu när några skriver det.

• Lemonita
    MyDream skrev 2009-04-02 13:34:00 följande:
    Vi bokade Viva Bahia, känns som ett bra beslut då.Ingen som varit där????
    Vi ska också bo på Viva Bahia. Jag har inte varit där förut men tror det blir jättebra. Höll på och velade länge innan vi bestämde oss. När åker ni? Vi åker 14/8 och stannar en vecka.
Svar på tråden Någon som varit på Alcudia och bott på Viva Bahia eller Alcudia PIns?