• Anonym

Mini vibrator

Har ni några tips på en bra och effektiv lite vibrator som man typ kan ha med sig i väskan.. Har en rabbit och den är super men lite väl klumpig för min smak skulle mer än gärna vilja ha en mindre är så ny på detta så jag vill mer än gärna ha tips på någon bra..

• Svar på tråden Mini vibrator
  • Lis Alm

Personligen tycker jag att den här är snygg och bra:
    www.lustjakt.se/Katalog/Sm%C3%A5_stavar_och_dildos/Diamond_silk.aspx
    Sedan finns det de som är billigare och i andra material om man hellre önskar det.
    Exempelvis:
    www.lustjakt.se/Katalog/Sm%C3%A5_stavar_och_dildos/Ladyfinger_Purple.aspx
    www.lustjakt.se/Katalog/Sm%C3%A5_stavar_och_dildos/Mini_Vine.aspx
    eller med en liten box:
    www.lustjakt.se/Katalog/Sm%C3%A5_stavar_och_dildos/Ladys_Secret.aspx

• Anonym (k)

Har en liten som ser ut som ett läppstift. Den är suverän. Alltså den är ju bara en vibrator för "utanpåbruk", men den är superbra och rätt diskret dessutom. Och lätthanterlig.

• mungipa

Jag säljer två stycken sexleksaker av märket lelo för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]
    Säljer även vuxenspelet monogamy!

• Anonym (:D)

jag har en liten vibrator som kallas för bullit .... bra kraft i den och pytte liten ,,

• Anonym
    Anonym (:D) skrev 2011-02-20 23:27:47 följande:
    jag har en liten vibrator som kallas för bullit .... bra kraft i den och pytte liten ,,

Vad jag blev besviken på min bullet, den vibrerade bara snabbt och inte kraftfullt alls
Svar på tråden Mini vibrator