• Jenny72

Äggdonation i Malmö forts

Lycka till!
    Jag har följt tråden så här på avstånd en tid men känner att när det nu äntligen finns någon som skriver om äggdonation i Malmö så måste ju tråden få fortsätta. Vi är ju FLERA som väntar, längtar och hoppas på att få starta behandling där. Så skönt att det händer någonting. Jag håller tummarna för dig Anna!!

• Jenny72

Då håller jag alla tummar och tår jag har för att du snart ska få ett efterlängtat PLUSS! Hoppas också att just Malmö kommer med många fina pluss under året. Själv har vi väntat i flera år nu en de säger att vi ska få starta efter sommaren. Man är ju i behov av andras hjälp och har just inget att sätta emot i dessa väntas köer. Bara att hålla modet uppe tills det blir vår tur.
    Som sagt stort lycka till tills det är testdag.
    Kramar

• Jenny72

Hej igen Anna!
    Hur går det för dig? Lite nyfiken bara. När har du testdag?
    Kram

• Jenny72

Ååhh så spännande, men väldigt nervöst också förstår jag.
    Lycka till, verkligen! Jag håller tummarna för dig.
    Då håller väl oss informerade hoppas jag.
    kramar till dig

• Jenny72

ÅH NEJ!!! Så trist!!!!
    Vill ju peppa peppa dig!
    Blev det inga ägg till frysen då eller du måste vänta på ny donator? Ursäkta att jag frågar så mycket men det känns som om ifall någon gör donation på samma plats som man själv står i kö känns det så nära och man blir lätt lite frågvis. Man vill ju veta hur det funkar. Förstår att det är oerhört tungt just nu! Det är ju alltid så fruktansvärt långa väntetidet i denna process så man blir galen!
    Stor stor kram till dig och din kära.

Svar på tråden Äggdonation i Malmö forts