Inlägg från: babyfelicia |Visa alla inlägg
  • babyfelicia

Studenter i eskilstuna??

bra gjort :) jag stannar gärna kvar här..

• babyfelicia

ja eller hur o sen liksom så tycker jag att även fast man e mammaledig så kretsar ju faktiskt inte allt kring barnen..man har annat i sitt liv oxå. alla behöver prata av sej ibland.

• babyfelicia

karro87: som susanna sa alla e välkomna o här får man snacka precis allt! :)

• babyfelicia

tänkte bara meddela alla att deklarationen går att kika på nu på skatteverket.se om man har elegitimation.,l,.

• babyfelicia

karro87: japp titta nyss o slipper betala såå skönt :)

• babyfelicia

jag pluggar andra terminen till tandsköterska. du då?

• babyfelicia

hedi: ok..skönt ändå o få läsa lite i egen takt..

susannat: idag ska vi fira jennie o sen i helgen ska vi fira amanda o packa o så hoppas ja att vi får nycklarna så man kan börja ta dit grejer..ni då?

• babyfelicia

skönt..vi har fått våra nycklar ti nya lägenheten nu så nu blir d till o flytta.. skönt d ska bli :)

• babyfelicia

hej alla! här har d skrivits flitigt..jag har hållt på o flytta o haft massa annat för mej plus att vi inte fått vårat internet än..tar 2-4 veckor så kommer inte kika in så mkt nu på ett tag..fast för tillfället lånar vi pappas mobila :P hur e d me alla?

• babyfelicia

hej alla! jag tänkte berätta till alla (som inte vet) att vi vänta tillökning, tvillingar! därför ja vart lite frånvarande då ja inte mått så bra mn har fått medicin o sjukskrivning nu så hoppas på att d vänder.

• babyfelicia

karro87: tack så mkt hoppas ja me!

susannat: ett stort grattis till dej igen!

• babyfelicia

karro87: jätte bra :) har börjat få någorlunda ordning nu, nästan bara gardiner kvar mn hittar inte fästerna så får se när dem kommer upp :P..mn d e verkligen skönt här ute så lungt..kanske lite fjortisar bara mn mn d kan man ta :)

• babyfelicia

karro87: jo fast vi har redan tömt alla lådor d som e så konstigt :S mn har en klädpåse kvar o ta upp så dem ligger väl säkert där i bara för att d e d sista man tar. :P

• babyfelicia

karro87: jo d e ju väldigt populärt i min värld d där man lägger saker på bra kom ihåg ställen :P hittar vi dem inte får vi köpa nya.

• babyfelicia

felicia tackar för gratulationerna..
    susannat: synd att ni inte kunde komma mn förstår dej har ju sj rent ut sagt haft ett helvete vissa dagar (om man får säga så) så jag förstår dej..ni får komma när d känns bättre..så kan barna busa lite..

• babyfelicia

xandra86: jag e intresserad..mn jag har lite svårt o passa in tider o så nu när ja bor i hållsta..mn nån visning vill jag iaf komma på.. :)

• babyfelicia

susannat: vi bor precis brevid skolan o dagis ligger ju om man går upp för gatan o svänger vänster så e man framme. :P

• babyfelicia

susannat: d e ju tvåvåningshus mn eftersom alla har egen ingång så blir d ju lite som radhus.

• babyfelicia

susannat: jag har parken zoo kort o vi ska väl skaffa d till björn oxå..jag fick mitt så därför han inte har nåt än.

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??