Inlägg från: SusannaT |Visa alla inlägg
  • SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT
    {#lang_emotions_smile} Ibland känner man sig lite utanför när dom andra e mammalediga. dom förstår nog inte hur viktigt det e för oss, som försöker bilda en ekonomisk framtid, att ventilera och berätta vad vi gör. det stärker oss. ibland e det inte så positivt men vi lär oss av det oxå.
  • SusannaT

ja EXAKT..  men men. dom förstor nog sen när dom själva börjar på nå jobb eller plugga.

• SusannaT

*Puffar lite så andra oxå hittar hit*

• SusannaT

Karro87: absolut. :D ALLA är välkomna.. men ville ba att vi studerande känner oss mer välkomna oxå..

Xandra86: jag vet ;) hihi..

• SusannaT

babyf-. EXAKT. :D man får vara bitchig, tjatig, mysig, ja HUR man själv vill.. kanske blir lite mot kommentarer men sån MÅSTE man ju kunna ta..

ÄNTLIGEN har vi massa mat o kylen..:) riktigt mysigt att åka o handla hela familjen för en gång skull.. oftast brukar vi ta skåpbilen så brukar vi skaffa barnvakt..

• SusannaT
    Hedi skrev 2009-03-25 16:38:39 följande:
    Här är det en till som pluggar medan jag är hemma med min dotter. Haller med om att det är skönt att tänka pa och göra nagot annat. Vad pluggar ni?
    välkommen :D jag pluggar första terminen på lärarprogrammet i mdh. du då?
  • SusannaT

xandra86: vet du om UKK e öppen på lördag??

• SusannaT

Hedi: ok vad kan man bli när man pluggar ekonomi? =) jag e jätte nyfiken av mig så om jag frågar för mkt så säg stop. :)

vad ska ni alla göra i helgen då?

• SusannaT

babyf: gratta henne och hälsa från mig. :) hoppas för er skull.. vill OXÅ flytta. :) igen. :P hehe.. jag tror jag har fått ett beroende att flytta.. hehe.. kanske inte e så stor idé att köpa hus sen. :P  i helgen vet jag inte.. ska väl förbi syrran en sväng så hon får klippa luggen.. den e redan nere vid hakan.. sen blir det väl ba ta det lugnt o hålla pappa sällis..  =) kanske ta en lång promenad med Vili oxå.. just ja.. ska skicka tentan oxå. :) sen e det väl inte så mkt mer.. baaaara ta det lugnt. :)

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??