Studenter i eskilstuna??
SusannaT: Tack du läste mina tankar
SusannaT: Tack du läste mina tankar
SusannaT: Öppet är det ju inte men du kan lämna in din Ten med hjälp av att gå in med ditt kort och kod.
Ska snart ta och hämta barna och sen åka och jobba. Har en visning i kväll på L&B kläder:)
SusannaT: Lämnar du den 8 eller efter så får du U. Måste vara senast 7:59.
Karro87: Det gick jätte bra. Kom hem för drykt en timme sen. Alla var så nyfikna på allt jag hade med mig. Har du funderat på om du kunde ha någon visning?
Ne nu ska jag gå och lägga mig så man orkar upp vid 6 när barna vaknar. Dom sover aldrig länge längre, men vi kan inte lägga dom senare heller för dom är helt slut på kvällen så dom orkar inget.
Karro87: Förstår att det inte går nu. Det är bara att säga till.
Så nu ska jag göra det sista sen bär det av till Helsingfors. Vi hörs på måndag eller tisdag igen. Ha en skön helg allesammans.
Så nu är jag hemma. eller jag kom ju hem i går men då var det så mycket ändå och i dag har jag jobbat med L&B. Var så härligt att få komma bort. Men nu finns det miljoner saker att göra hemma. Måste fixa allt till på Lördag när Tiffany fyller:)
Ne ska gå till Tindra som inte kan sova. Hoppas att ni alla andra har haft det bra.
Då gör jag(Xandra86) ett försök och hoppas på att ni vill komma hem till mig och kolla på fina Lingon och Blåbär kläder. Vill bara poängtera att det INTE är något köptvång. Kläderna ska betalas den 30/4 om ni beställer.
Tisdag den 14/4 kl. 11.00 är det ett party bokat, vill att ni svarar senast den 10/4 om ni är intreserade av att komma.
Ni som vill får ta barn/barna med er.
Jag bjuder på fika.
Kom igen och skriv upp er nu!
*
*
*
*
*
*
*
SusannaT: Det vår ju tråkigt. Vi kan byta dag. Ge mig några altenativ så kan jag se vilket som passar.
SusannaT: Okej. ja jag har ju lite då och då. Får se om någon är intreserad.
Babyfelicia och SusannaT: Grattis till tillökningen.
SusannaT: Har du fått svar på många tentor? Vet du när salstentorna kommer? Ten1 och Ten2?