Studenter i eskilstuna??
*kikar in i tråden även om jag inte är studerande*
* vink vink *
*kikar in i tråden även om jag inte är studerande*
* vink vink *
Väntar på ett godkännande från kommunen om vidare studier. Eskilstuna komvux hade inte plats för mig på den kursen jag behöver. Men det finns plats på den i strängnäs. Så nu hänger allt på om eskilstna går med på studier på annan ort...
Då kommer jag hinna bli klar att söka in på högskolan redan till hösten
*suck*
mina studier går inte alls som planerat just nu. Komvux drar ut på min ansökan hela tiden så nu är det bara 8 veckor kvar tills jag måste ha min kompletterande kurs klar. Och den ska man egentligen läsa på 10 veckor...
Susanna: läste nyss din blogg. Såg att ni fått en tråkig skattesmäll. Hoppas det fixar sig! Här fick vi också en rejäl en som väl ska lösa sig på nått vis... Om inte annat som med hjälp av makens föräldrar.
Jaaaaa! Äntligen ett steg framåt i mina studier. Jag är så tjatig så nu försöker dom hitta alla lösningar dom kan
Idag kom äntligen mina papper så nu är det bara att fylla i dom och skicka dom till strängnäs
*pust* Har just nu fra veckor på mig att plugga genom hela jäkla matte boken. Jag ska genom ett kapitel i veckan. Vete tusan hur jag ska klara detta då matte och jag verkligen inte är kompisar. Maken kämpar med att föklara förklara och förlara och jag kämpar med att förstå
Tack Xandra. Hoppas jag med. Nej, helt skulle man velat haft dubbelt så mycket tid... Hela helgen kommer gå åt att maken ska försklara logoritmer *pust*
Pust vilken gårdag. Står mer i andra tråden. (eskilstunatrakter). Nu har jag mängder att a igen och julia får vara hemma den här veckan... Vet inte hur jag ska hinna komma igen nu...
Nu ska jag sätta ner mig med mina böcker. Har hämtat lillans mediciner så nu hoppas vi på att vi slipper göra om morgondagen. Blir så obehagligt när dom små inte får luft...