Studenter i eskilstuna??
SusannaT: Jag har anmält mig till båda salstentorna. Hoppas jag hittar alla papper och böker som behövs bara.
SusannaT: Jag har anmält mig till båda salstentorna. Hoppas jag hittar alla papper och böker som behövs bara.
karro87: Det måste jag ha missat. Nej inget jobb på parken för mig. Hur gick det för dig?
SusannaT: Ja det är lättare att sitta med bökerna än att inte ha något alls. Men nu skriver man salstentorna anonyma så ingen ser hur bra eller dåligt det går. Ses där:)
Karro87: Jag känner ingen som varken har fått komma tillbaka eller nya som har sökt som får jobba i sommar. Förstår att du blev ledsen. Det blev jag med och förbanad jag ringde till och med upp chefen där. Men bar aatt ta nya tag och försöka hitta annat, fast det är så svårt. Finns ju inga jobb alls:( Men men. Vad ska du hitta på i veckan?
Var det ingen här som var intreserad av Lingon och Blåbärkläder? Ska snart ha en ny visning så måste veta om någon var intresserad.
babyfelicia: Vad roligt. Du får gärna ha en visning hemma hos dig så kommer jag ut ditt i stället, kan förstå att det är svårt för dig att komma in till stan.
Karro87: Ne dom skulle inte ha det, och sen skulle dom sattsa lite anorlunda i år så vi får väll se hur det går för dom. Det är är bara att bitta i hopp och försöka hitta något. Vå måste ses snart. Det går för långt mellan gångerna.
Karro87: Ja det kanske vi skulle kunna göra. Jag är ledig alla dagar oftast. I morgon ska jag ner till arbetsförmedlingen och gå på ett brans information. Ska du följa med? Måste vara där senast 10:15. Skulle vara skönt att slippa gå själv:)
Karro87: Jag förstår dig mina går på förskolan. Nästa vecka tror jag nog att jag kan. På måndag är barna hemma men annars så är dom ju på förskolan och jag är fri:)
Å vad här var tyst. Vart har alla tagit vägen?
Karro87: Jag är på stan på Måndag. Barna går på förskolan då till halv 3 och jag ska göra ett test hos proffice klockan 10. tar mellan 30-60min. Kan vi inte tag en fika efter det? Du missade inget på af i fredags. Men näst nästa fredag ska dom prata om hotel och resturang så då kanske du skulle gå.
SusannaT: Vad skönt för henne att få större rum. I bland är det bra att vara lite rastlös så man kommer på sådan ideer.
SusannaT: Det är sant. Vi tänkte också bytta rum med barna men då måste vi tapetsera om eftersom dom nu har ett riktigt barnrumstapeter. Och dom skulle höra johan eftersom han sitter i rumet brevid så dom får ha det lilla tyvärr:(
I dag ska jag till proffice. Jag hoppas att det ska gå bra. Sen så hoppas jag att jag får vagnen såld en som ska komma i eftermidag. Sen så kommer busfröna hem och då blir det lek:)
Vad ska ni andra göra i dag?
SusannaT: Vi har sålt syskonvagnen. Vi ska köpa en syskonsulky som bli lika liten som en vanlig sulky. Jag orkade inte lyfta den stora vagnen, är så slö i kropen. Vi har sålt mycket nu. Har sålt av alla barnens POP kläder. Behövde pengarna. Johan sålde sin DS också. Man kan få en del om man har rätt spel. Tindra splear så mycket på sin så den kan jag inte sälja. Håller på och ränsar om det finns mer att sälja.
Mycket nu med exan? Är det den första exan? har du haft den muntliga än? Är nyfiken på hur långt du kommit. Jag hoppas att jag kan skriva tentorna nu. Jag ska börja jobba den 14 så jag hoppas att jag kan vara ledig dom två tiderna. Kan du skicka paprena man ska plugga på? Hittar inte mina.