Inlägg från: SusannaT |Visa alla inlägg
  • SusannaT

Studenter i eskilstuna??

Karro87: jorå. ska skicka in allt nu snart.. o så ska man upp tidigt imorgon för att lämna.. tydligen gick det att skicka dem oxå idag.. men jag går hellre dit imorgon. :)

• SusannaT

familjeneriksson: du e välkommen endå. :D ALLA är välkomna. oavset om  man studerar eller inte. :) först va det meningen att samla in alla studerande mammor men den här tråden vart lite som en bland tråd endå. :) men vi stöttar varann.. oavsett om man e arbetlös, studerande, jobbar, mammaledig. ja igentligen vad som hellst. :) här FÅR man stöd oavsett vad det är. :) alla är lika värda. :)

• SusannaT

ok men hoppas du kommer in :D vad skulle du läsa sen då? du kanske redan sagt det. men jag har ju minnet som en guldfisk. jag kan till o med glömma bort kompisars födelsedagar. *skäms*

• SusannaT

Karro87: förlåt att jag inte ringde dig igår. va såååå trött så jag slocknade rätt direkt jag lagt Isabelle.. jag skulle ba ta en timmas lur så jag skulle orka plugga. så får bli plugga nu på morgonen innan skolan.. ringer dig efter plugget iallafall. :)

• SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-04-02 07:17:59 följande:
    Jag ska läsa ekonomi/marknadsföring efter denna kurs.. det där med minne känner jag igen. Jag kommer inte ihåg nånting...
    ok. det finns en till som hoppade in här som pluggar till det. :) fast har inte sett dom på ett tag. =/ 
  • SusannaT

karro87: hehe ok. ja jag somnade först på isabelles golv. eftersom vi flyttade tvn från sovrummet i8n i hennes rum så vi kollade på pippi. sen så somnade jag om vid 7 igen. vart inte mkt pluggande igår.. får ta igen det till helgen ist. kmmer ni över imorgon? men ringer dig sen.

• SusannaT

babyf:  här e det hysat bra iallafall..  förutom att man blir tvungen att betala tillbaka. :( mamma sa att det brukar hon oxå få för att man får inkomsten från olika håll.. jag fick ju först mammapenning, sen a-kassa, sen från försäkringskassan. o sen den där extra jobbet på mässan. vilket jag hade kunnat skippa. men men.. bra att ni fick låna din pappas mobila.. inte lika snabb men iallafall :)  bättre än inget ;)

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??