Inlägg från: Karro87 |Visa alla inlägg
  • Karro87

Studenter i eskilstuna??

Xandra86: Det kanske inte är så många som får sommarjobb där i år då... Eftersom det verkar vara så många som inte får jobb...
    Nä du idag är det inte lätt alls att få jobb men det är bara se de positiva i det...

• Karro87

Xandra86: ja det är ju tyvärr så... Ja det måste vi tar väldigt lång tid i mellan innan vi träffas nästa gång... Men vilka dagar är du lediga??? Jag är ju hemma varje dag så... Kanske kan ta en fika på stan någon dag...

• Karro87

Xandra86: Tyvärr så kan jag inte följa med för jag har barna hemma och jag vill inte ta med dom ner till arbetformedlingen dom har inge tåla mod för att sitta där nere.. Men vi kan väll ta och träffas nästa vecka..?? Kan du då???

• Karro87

Hej alla..
    Har inte vart inne här på ett tag, har vart mycket här hemma plus att det är mycket som ska hinnas med..
    Men ser att ni har pratat lite..

Xandra86: Vilket datum ska dom prata om hotell och restaurang..?? Är de denna fredag eller??? Tänkte de är väll röd dag då så..??

• Karro87

Xandra86: Jo tack det är bara bra med mig... Jo men det gick jätte bra hos läkaren så det är ingen fara med mig.. Hur är det själv?
    Jaja men då kanske man ska gå på det.. Får se om jag får någon barnvakt den fredagen...
    Har du någon katalog för kläderna eller? vore kul och se vad som finns..

• Karro87

Xandra86: Va skönt att ni med mår bra.. Ja men det låter ju jätte bra det, då ska jag nog ta och gå på det... Måste ju fördriva tiden på någe sätt än att bara gå här hemma..
    Ja visst det är bara att komma förbi, men onsdag är jag inte hemma då ska jag bort direkt efter att jag har lämnat barna på dagis..

• Karro87

Go kväll i stugan..
    Det var ett tag sedan man var ute här, men ser att ni har hunnit med att skriva lite.. Själva så ligger jag och sambon sjuka här hemma, inge roligt för barna så inatt ska dom sova borta så man hinner vila upp sig tills imorgon...

Xandra86: Ja det var inget som var planerat att man skulle bli sjuk, Ida fick feber natten till tisdag så.. Men det förvånade mig inte eftersom att Elina låg förra veckan med de så... Tycker med att det var tråkigt att det inte blev någon träff, men jag hoppas att vi kan ses någe nästa vecka om jag är bättre tills dess...
    Lilla gumman hon är söt hon, hälsa dom två liven ifrån mig...

SusannaT: Lilla gumman hur är det med dig..?? Hinner ju inte träffa dig heller nu förtiden jätte tråkigt tycker jag... Men jag hoppas att ni mår bra där hemma... Läste att Isabella kom hem och var Pippi i veckan.. Va gulligt...

• Karro87

Xandra86: Nä det är ju inget man planerar som tur är.. För då skulle man väll inte kunna få någon fritid alls.. Jasså, delar du ut tidningar igen på nätterna??? Lycka till på jobbet idag...
    Ja men jag kan ju höra av mig när jag är bättre ingen...

SusannaT: Stackare jobbigt att du fortfarande mår illa... Nä jag vet denna förkylning vill inte ge sig alls, peter är fortfarande förkyld han med så...
    Själv så har jag super ont i halsen så det är väll en förkylning på g...

• Karro87

SusannaT: Nä det förstår jag när du inte får i dig någon mat. Det är ju näringen du behöver nu när du ska äta för 2.. Men va skönt att du är ledig alla dagar förutom imorgon, då kanske det hinner försvinna innan angelica kommer.. Det är klart att vi hör av oss när vi börjar bli friska igen.. Hoppas att du fick i dig någon mat förut..

Xandra86: Jaja okey, ja men det är ju alltid bra med lite extra pengar det går ju åt.. Vad är valet för någe..??? Jo jag förstår att hon vill leka med dom, Elina vill leka med Tindra med..

• Karro87

SusannaT: Va skönt att du fick i dig den iallafall.. Du måste höra med dom när du ska dit sen och se, du kan ju inte gå och må illa hur länge som helst.. Det är klart att jag vill följa  med dig de vet du, det är bara säga till några dagar innan så jag vet när det är och tid... Jo jag har funderar på att börja plugga om det är att jag inte får någe jobb. Men hur söker man det på gymnasinivå då??? Jag fattar inte riktigt...
    Nä barana har inte kommit hem ännu Ida sov fortfarande när jag ringde och sa att hon kunde köra hem dom till mamma och pappa för jag är där...

• Karro87

SusannaT: Jo men det kanske är som du säger att det är slemet slämmet som irriterar illamåendet... Jaja okey, men då får jag komma förbi när jag känner att jag mår bättre... Nja vilade halva dagen sedan kom syrra och hämta mig så åkte vi till barnenshus och babyproffsen och kolla på ny vagn till Ida. Så nu hoppas jag att jag får min såld snart...

• Karro87
    SusannaT skrev 2009-05-11 10:26:08 följande:
    hittade du nått du ville ha då? jag är fortfarande inne om man ska köpa en qunny zapp till Isabelle sen när bäbisen kommer. men vi får se. velar fram och tillbaka.Nu har man kommit hem från tentan. usch. det gick som det gick. en del frågor va jätte enkla och en del va lite svårare. men nu e ten2 avklarat. nästa vecka på fredag e det Ten1 som gäller. usch.. ser inte framemot det.
    Jo jag hittade en Bitax Vigour som är super fin, den kostar 4600 ny men jag hittade en begagnad för 2000 så får jag bara min såld så tänker jag köpa den begagnade om den finns kvar tills min är såld.. Okey vad är det för någe då??? ÄR det någe man sätter på vagenen eller???
    Skönt att tentan är klar du, hoppas att det gick bra...
    Men det kommer att gå jätte bra nästa fredag och så ska du se det med...
  • Karro87

SusannaT: Ja det hoppas jag med att det är, men annars får man väll spara ihop till en helt ny... Men vi får se hur det blir... Ja okey då ska jag göra det så jag får se hur den ser ut.. oj vad kommer det sig att ni hade så dyr elräkning denna månad då??? Jag vet hur det är att ha dålig ekonomi, det är bara att ringa om det är någe gumman de vet du... Vi får ta och bjuda er på mat när vi är friska alla sen..

• Karro87

Xandra86: Nä det är lungt förstog att du inte kunde prata... Nä men det är igenfara med de, det är bara hoppas på att någon anna vill köpa den annars vet jag inte vad jag gör, för jag vill inte sänka priset heller på den så...
    Ja den vagen jag har kollat på är super snygg tycker jag så den vill jag gärna ha..

• Karro87

SusannaT: Men du får ta och ringa till dom så att ni får räkningen när den ska komma, ni ska ju inte betala för mycket... Men hoppas att det löser sig..
    Tack för pratstunden igår, inte för att det var någon lite stund precis 1 timmer och 49 minuter pratade vi igår.. Peter tyckte jag var osocial, men han själv satt sen när vi hade slutat att snacka... Lycka till hos bm idag...

Xandra86: Jo det är bättre med hos nu så.. Än så länge är det ingen som har ringt på vagnen.... Vad är det för jobb du har fått nu då???

• Karro87

SusannaT: Nä, men ibland så får man prata så länge tycker jag... Synd att det inte blev någe med din syster jag hade verkligen sett framemot det, men hoppas att hon har tid snart.. Jag vet inte riktigt om vi ska göra någe, barna ska iallafall inte vara hemma imorgon. Men jag kan ju höra med peter och se vad han säger...
    Hoppas att det gick bra att lämna blodprov idag, hoppas att dom slapp gräva så mycket... Det är klart att du snart går upp dom kilorna igen...

Xandra86: Okey det låter ju trevligt, har du  någe jobb att erbjuda mig då..?? Blir galen av att gå hemma. Men du verkar ju få jobb på löpande band hela tiden..

• Karro87

Xandra86: jaja okey, men jag vet inte om det är någe för mig att sälja kläder hemmifrån... Jobbigt att hon är sjuk nu, hoppas hon blir bättre snart.. Jo det är ingenfara här inte, de tuffar och går..

SusannaT: Förlåt att jag inte ringde dig, glömde helt bort det... Barna var till mälarbadet med mina kusiner så jag och peter var och gjorde lite ärenden medans dom var borta så... Men hoppas att ni har haft en trevligt helg iallfall...

• Karro87

SusannaT: Du jag kommer förbi senare idag och hämtar skivan.. Du får tacka J så himmla mycket han räddade verkligen våran planering, utan han hade vi vart tvugna och ställa in det..
    Hoppas att allt är bra med er där hemma...

Xandra86: Nä inte just nu när vi har så dåligt om pengar, men kanske sen när man får lite mera i plånboken..

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??