Studenter i eskilstuna??
GRATTIS FELICIA PÅ 2ÅRS DAGEN!
GRATTIS FELICIA PÅ 2ÅRS DAGEN!
Nu behöver jag verkligen er stöd. jag håller på o smäller av snart.. jag orkar inte med fler "vänner" som säger helt plötsligt efter allt jag ställt upp att jag inte är stöttande och ditten och datten.. messade en kompis o frågade om jag hade gjort henne sur eller ledsen eller arg eftersom jag inte hört nå från henne på ett tag.. och hon verkar inte vilja messa mig tillbax när jag skriver till henne.. men så fick jag svar. att hon va inte arg men hon tycker bara att jag har varit ostöttande... vadå ostöttande?!!!!! hur mkt mer ska jag göra än o säga att allt kommer ordna sig oavsett vad.. visst att jag varit emot hennes karl efter allt illa han gjort. men jag har fortfarande sett det från hennes sida och pratar igentligen bara om henne o barnen. att skulle hon bli ensam så klarar hon sig. för att hennes familj o jag finns där..
jag har blir så trött på folk som tar mig förgivet.. jag vill ha ett eget liv oxå. jag ställer jätte gärna upp och lyssnar o stöttar. men man måste oxå tänka att jag är en människa. och jag tror att man måste uppskatta och värdera andras stöd. vilket inte den här personen gör.
Karro87: fredags: jimmys pappas lördags: först jimmys mamma och sen hem till jimmys pappa. söndag: en sväng till syrran. och idag har jag mått pyton och jimmy ska till balsta strax.
karro87: nej jag pallade inte, mådde riktigt illa. första gången under den här graviditetet som jag höll på o kräktes. :/ så ringde P o frågade om det va ok att vi skulle fira henne en annan dag. vart en vilo dag ist för min del. eller ja vilo dag o vilo dag. Isabelle va otrolig mammig så vart inte mkt till vila. :/ men men. ba bita ihop o se glad ut. vad gjorde ni igår då?
nähe om man ska börja fixa iordning sig. praktiks veckorna börjar idag.
karro87: ja det kan vara det oxå,, mammig är hon iallafall. asså nu har jag somnat jätte tidigt flera dagar i rad. jag känner att jag inte orkar hålla mig vaken. endå skulle jag behöva sätta mig o plugga.. rena pinan. men men. får väl sitta hela helgen med EXA2. =/