• Ögonskuggan

Messenger, facebook o hotmail fungerar ej. Övrigt fungerar men är SEGT

Håller på att bli galen på min dator. Vet inte vad som hänt.
    Den går inte att stänga av via klickning på "stäng av", utan jag måste numera göra det manuellt. Detta resulterar till att den startar upp "felaktigt" där jag måste välja att starta windows normalt.

Sedan ett par veckor fungerar inte messenger, den ligger där som ikon, men ingenting händer när jag klickar på den. Hotmail fungerar endast ibland och då tar den mycket lång tid på sig. Facebook har plötsligt slutat fungera. Kan logga in, men sen kan jag inte göra mer.

Övrigt är sjukt segt. Har provat söka fel på allehanda sätt, via Norton bl.a
    Inget fel hittas.

Var till en datoraffär och han där sa att han fann typ över 400 fel i datorn och rensade bort en del men fick inte bort allt. Han var inte så väldigt behjälplig utan sa att jag skulle prova gå hem o ominstallera datorn.

Hur 17 gör jag det???????

• Svar på tråden Messenger, facebook o hotmail fungerar ej. Övrigt fungerar men är SEGT
  • Repro

Att ominstallera är ingen lek men det låter som rätt väg att gå.

Let me Google it for you:
    www.geekit.se/index.php&view=article&id=75:ominstallera-operativsystemet-och-formatera-harddisken&catid=65:oevrigt&Itemid=109

• Ögonskuggan

Tack snälla du! Har kollat in sidan och ska ta den till hjälp. Försöka åtminstonde.
    Wish me luck!!

Svar på tråden Messenger, facebook o hotmail fungerar ej. Övrigt fungerar men är SEGT