Mössa som sitter bra??
Nån som har nåt tips om mössor som inte vrider sig utan sitter bra på huvudet.. Jag blir galen på sonens mössor som bara han vrider huvet i vagnen så är ett öra bart eller så ser han inget..
Nån som har nåt tips om mössor som inte vrider sig utan sitter bra på huvudet.. Jag blir galen på sonens mössor som bara han vrider huvet i vagnen så är ett öra bart eller så ser han inget..
Jag blev också galen på alla mössor som inte satt där de ska, så jag började sy egna, jättelätt och billigt, köp bomullstrikå, rita av en mössa ni har och sy, sen kan man även ändra lite i mönstret så man får den form man vill ha.
Mössorna sitter på plats och åker inte omkring, dessutom kan de ha dom länge, jag fick en hemmasydd mössa när lillen föddes, den kan han ha ännu 1 år senare då det är så mycket stretch i den och den sitter nästan som bäst nu.
Jag tycker att pop´s mössor med knyt är super bra. Kanske inte de roligaste, men de sitter på plats...
Japp, PoP har de bästa mössorna!
Villervllas toppluva sitter jättebra på.
jag tycker kik kids mössor sitter otroligt bra på huvudet.
Har en fleece mössa från Lingon och blåbär som sitter jätte bra på sonen. Men den kanske inte är i det rätta materialet nu till sommaren ;)
Tack för era svar! Nu ska jag väl hitta nåt som passar!
Jag tycker att de klassiska "skrinnar" mössorna är otroligt bra. De sitter där de ska. Dessutom jättelätta att sticka själv.
Vi har pop's mössa med knyt o den sitter jättebra!!
Zizoo´s mössor sitter jättebra. Är så bra stretch i dom. www.zizoo.se
Här har du direktlänk till webbutik istället
www.gullgrodan.se/barnklader-mossor-c-33_67.html
Trollåsenmössorna sitter absolut bäst. Så slipper man de läskiga banden under hakan! Kan verkligen rekommendera!
minimundus har suveräna väpnarluvor som min son gillar
Villervalla och Zizoo är absolut de bästa mössor jag vet
Tråkiga hjälmmössor sitter bäst tycker jag, alla andra tenderar att snurra runt o till slut sitter öronlapparna över ögat
just nu funkar villervallas med knyt bäst för oss. *gilla* Även kikkids "hjälmmodell" funkar, men då måste ju storleken vara bra och får inte vara för stor.
Då måste jag spana in zizoo också, mössgalning som man är.