• John D

Killar!! Är det vanligt att runka med..

Det kallas lyxrunka när man gör det med kondom på, så det kan jag faktiskt bekräfta.
    Jag vet också att det förekommer, men hur vanligt det är vågar jag inte svara på. Personligen har jag bara gjort det nån enstaka gång, men finns säkert dom som gör det oftare.

• John D

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 11:29:54 följande:

OK: Sherlock Holmes anmäler sig Om du frågar honom om han varit otrogen kommer han med MYCKET stor sannolikhet att svara Nej. Alltså påbörjas operation måste-själv-ta-reda-på-hur-det-ligger-till: Kolla mobil, mail, beställa specificerad telefonräkning (både på det fasta och mobila abbonemanget). Är han så klantig att han tagit kondomer hemma och inte skött det snyggare, så har han säkert lämnat andra spår efter sig också. Har hans sexlust till dig försvagats eller på annat sätt förändrats den senaste tiden?
    Men herregud människa, är du paranoid?
    Förhållanden bygger på respekt och tillit, har du inte mer tro till din kille än att du går igenom mail och mobil så avsluta förhållandet och stick, det är ändå dött!
    Hade min tjej gått igenom min mail och min mobil utan att fråga mig hade det inte spelat någon roll om jag varit otrogen eller inte, jag hade dragit ändå!
  • John D
    Anonym skrev 2009-03-26 12:57:26 följande:
    Till John77 vill jag bara säga att ifall du är så paranoid ang din telefon och mail så tycker jag inte att du ska ha ngt förhållande alls. Jag och min kille är helt öppna med mail och telefon och han kan till och med kolla min mail ibland för att jag inte hinner. Det verkar ju som om du har ngt fuffens på gång om du är så rädd för att ngn ska se din mail eller mobil. Det kallar jag inte för ett bra förhållande!
    Är inte det minsta paranoid över vare sig mail eller mobil, frågar tjejen så får hon både pinkod till mobilen och lösen till mailen, har inga som helst hemligheter för henne och det vet hon.
    MEN, skulle hon utan att fråga börja snoka, så innebär det att hon inte litar på mig, och då är förhållandet kört redan. Det handlar om ömsesidig respekt och tillit. Hon vet att jag inte gör något, så hon har ingen anledning att snoka. Hade hon tvivlat så vet jag att hon helt enkelt frågat mig. Det är DET som menas med respekt och tillit.
    Du må ifrågasätta mitt förhållande om du vill, det skiter jag heligt i, jag vet att vare sig jag eller min tjej har någon anledning att göra det, så ingen av oss har något behov av att snoka.

Lever ni verkligen i förhållanden där ni måste ha koll på er partners mail och mobil för att känna er trygga? Stackars jävlar...
  • John D

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 14:47:12 följande:

Men att man kollar varandras mobil (säg t ex att det plingar till i min makes mobil när han inte är hemma, då kollar jag, det vet han om och har inga problem med. Det kan ju vara något väldigt viktigt/akut) lite då och då om t ex partnern inte är hemma, det är väl inte hela världen?!
    Är väl en jävla skillnad på att svara på ett sms och snoka igenom mobil och mail?
    Skulle inte bry mig det minsta om tjejen plockade upp min mobil när jag fick ett sms för att se vad det var, händer rätt ofta, men hade hon börjat beställa specifierad räkning för att ha koll på vem jag ringer då hade jag dragit direkt.
  • John D
    Anonym skrev 2009-03-27 06:58:55 följande:
    Då har du ju något att dölja? Anser du att du inte döljer något kan du lägga alla kort på bordet! Du kanske är en sån som raderar dina sms och vem du ringt för flickvännen inte ska kunna se de?
    Jag har inte ett skit att dölja, och det vet min flickvän, därför har hon inget behov av att snoka. Har aldrig raderat vare sig ett sms eller en samtalslista för att hon inte skulle få veta.
    Herregud, vilka kontrollfreak det finns. Skaffa en vuxen relation eller gör slut, ni mår ju inte bra.
Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..